🔴Sara szemszögéből🔴
Nos..Most biztos azt gondoljátok,hogy miért is sírok mostanában olyan sokat..
Beköszöntöt a menstruációi.
És ilyenkor minden lány azonosulni tud velem,hogy milyen hangulat ingadozáson megyünk keresztül.Nos nekem ez van most.Akár egy kedves szótól is elerednek a könnyeim.Vagy akár egy beszólás miatt. Most viszont,hogy nemrég a fejemhez vágta a kocsiban azokat a mondatokat azóta csak ezen kattog az agyam és ez benne maradt a fejemben és akár hogyan akarom nem megy ki onnan.Veletek is volt már,hogy egy-egy mondat vagy szó a földre küldött titeket?Beérve a szobámba bevágtam az ajtót.
Pár percre rá lépteket hallottam.-Sara-kezdte el James.
-Engedj be-kérte,de nem akartam."Még bottal se piszkálnálak meg"-hangzott el újra a fejemben.
-Kérlek-mondta fájdalmasan.
-Ha látnál ilyen állapotba még jobban undorodnál tőlem.-válaszoltam zokogva.
-Undorodnák?-kérdezte értetlenül.
-Nem kell a mellébeszélés James már múltkor eléggé világosan kifejtetted magad. -válaszoltam dühösen.
-Miről beszélsz Sara?-kérdezte dühösen.
Elegem lett.Enyhén kirántottam az ajtót a helyéről.-HOGY MÉGIS MIRŐL BESZÉLEK? MÁR SZÁMTALANSZOR VÁGTAD A FEJEMHEZ HOGY UNDORODSZ TŐLEM ÉS HOGY IDÉZZELEK "Bottal se piszkálnálak meg"..-üvöltöttem..-Figyelj James,értem,hogy nem vagyok az eseted .De nézzek ki bármilyen szarul nem kell a fejemhez vágnod ezeket.-mondtam a könnyeimet letörölve.
James csak értetlenül és döbbenten állt az ajtóm előtt.Nem akartam megvárni a reakcióját.Egyszerűen csak becsaptam előtte az ajtót és befeküdtem az ágyba. Már kezdem megszokni,hogy a könnyeimet számolom a bárányok helyett...
/8 óra múlva/Este/
Aludtam.Filmet néztem.Zenét hallgattam.Rajzolgattam.De lassan már kifogytam az ötletekből,hogy mit csinálhatnék egyedül a szobámban.Lassan már éhes is voltam de nem akartam lemenni,nehogy találkozom kelljen Jamessel.De aztán a korgó hasam legyőzött.Lassan kinyitottam az ajtóm majd mikor megláttam,hogy tiszta a terep lelopóztam a lépcsőn.Szép lassan kinyitottam a hűtőt majd kerestem valami ehetőt.Találtam egy doboz epret és különböző gyümölcsöket ezért gondoltam csinálok egy kis gyümölcssalátát.
Épp csuktam be az hűtőajtót de mikor megfordultam leejtettem a cuccokat a kezemből és ijedten felsikoltottam.
-Jézusom James-szólaltam meg-nagyon megijesztettél.
-Bocsi,csak már órák óta lesem,hogy mikor jössz ki-vakarta meg a tarkóját...
345 words
YOU ARE READING
Ellenségbe szeretve/JAVÍTÁS ALATT/
RomanceMit tennétek a helyemben ha egyik napról a másikra minden megváltozna? Én kiakadtam. Elég durván. Édesanyám egyedül nevelt fel ezért örülnöm kellene, hogy végre újra rátalált a boldogság és szerelem. Viszont ez a kapcsolat rákényszerít engem, hogy...