SINIRSIZ

2.2K 102 7
                                    

Billie Eilish - Ocean Eyes

~~

Bakışlarımız koptuğunda arkasına bakmadan hızla gitti. Olayın şokunu daha idrak edemezken sendeleyip ayakta durmaya çalıştım. Korkudan titriyordum. Az önce ne olmuştu. Sersem gibiydim. Karnıma hançerler saplanıyordu sanki ve bunu durduramıyordum.

Bana dokunmuştu. Ona karşı biriktirdiğim bütün güzel ve umut dolu fikirlerim yok olmuştu. Burdan kaçmam için elinden geleni yapıyordu. O gün labaratuvar da söylediği sözleri tutuyordu ve benden nefret ediyordu. Acı bütün kalbimi sarmıştı. Çaresizce parmaklarımla oynarken eğilip telefonumu aldım. Boğuk boğuk sesler duyunca Mine'nin yanıma geldiğini yeni anlamış ve bir şey yapamadan olduğum yerde çakılı kalmıştım.

"Arya nerdesin seni soruyorlar ne diyeceğimi şaşırdım " bana doğru gelirken gözleri anlamsızca bedenimde dolaştı ve korku ile yanıma geldi

"Ne ne ned.. ne oldu sana böyle. " Şok içinde yanıma gelip ellerini saçlarına geçirdi.

"Hemen yukarı çıkmalıyız baban görebilir ve seni böyle görürse bir sürü soru sorar. Ne diye aşağı indin sen Arya hadi yukarı çabuk" ardı ardına söylediği cümleleri anlayamıyor boş gözlerle bakıyordum.

"Bana herşeyi anlatacaksın bu hale seni kim getirdi. Sinirden titriyorum Arya hadi " Beni çekiştire çekiştire eve götürdü ve hemen banyoya girdik. Ayna ile buluşunca bakışlarım dudaklarıma kaydı, sürdüğüm rujun ne denli dağıldığını gördüm. Ağlamayı kesip elimi yüzümü yıkadım. Buna bir son vermeliydim bana bunu yapamazdı.

Yapmadığım bir şey için beni suçlaması bu yaptığı ikinci haksızlıktı.

Ağlamayı kesip makyajımı düzelttim. Beni öpmüş müydü. Sersem düşüncelerim o sahneyi aklıma hücum ettirirken titredim. Bu hem acı veriyordu hemde anlam veremediğim bir şekilde anlam veremediğim bir duyguya kapılıyordum. Durduramıyordum kendimi sürükleniyor ve yok oluyordum.

Düşüncelerim Mine'nin sesi ile dalgalanıp yok oldu

" Arya bitanem babana markete gitti dedim. Şimdi anlat kuzum ne oldu ne bu halin o psikopatlar mı yaptı bunu. Bu okula geldiğimiz için ve seni sürüklediğim için çok pişmanım Arya " gözleri dolu dolu olunca sıkıca sarıldım ona.

"Bir yanlış anlaşılma herşeyi anlatacağım ama önce babamları yolcu edelim sonra tamam mı " onaylarcasına kafasını salladı.

O banyoyu terk ederken bende hemen makyajımı tazeledim. Yaşadığım bu korku dolu iki dakikayı es geçip yüzüme masumane sahte bir gülücük yerleştirdim. Ailemin benim yüzümden üzülmesi en son isteyeceğim şeydi...

.............

Günler ardı ardına son hızla akmaya devam ediyordu. Bu süreç beni çok yıpratmış yaşam enerjim kalmamıştı. Böyle hissetmem normal miydi?

Buda yetmezmiş gibi abimin isteği üzerine psikiyatristle görüşmüş ve başıma büyük bir bela almıştım. Benimle tekrar görüşmek istemiş ve üç gün sonraya randevu vermişti yani bu güne.

" Bitanem ben işe gidiyorum. Bugün ek mesaiye kalacağım. Görüşmeden sonra eve gel ve kapıyı kilitle tamam mı"

Mine işe gitmek için hazırlanıyordu. İsteksiz bir halle yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Bugün günlerden cumartesiydi ve doktordan rapor isteyip üç gün okula gitmemiştim. Bu günlerde hep evde kalıp dizi film izleyip bolca abur cubur yemiştim. Bu ben değildim daha önce bu denli bir bıkkınlık yoktu üzerimde, nedeni ise bariz belliydi.

Kas kafalı

Evet onun adı artık Kas kafalıydı. Nefretim tarif edilemez bir şekilde günden güne artıyor ve onu görme düşüncesi kalp ritmimi hızlandırıyordu.
Kısa bir duş alıp dolaptan birkaç parça kıyafet çıkardım. Bugün hava biraz serindi.

SEÇİM (Karanlık Oyun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin