GÖZLERİNDEKİ DENİZ

722 37 7
                                    

-----------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------

Kaçışımın bir manası olmadığı için ona dürüst olmaya karar vermiştim. Bu sabahki Seymen'i geri istiyordum. Gözlerim onun yüzünde gezinirken çoktan kendimi ele vermiştim.

" Seni dinliyorum fındık " Sakin çıkan sesi az önce ki sinirini yok etmişti. Sigarasını yudumlarken bakışları üzerimde gezindi. Acaba aynı şeyden mi bahsediyorduk durup dururken kendimi ele vermek istemezdim.

" Bugün sizin evden çıkarken yolda şey oldu.. " diyerek bakışlarımı kaçırdım. Boğazım kurumuş nefesim sıklaşmıştı. Bir yanım hâlâ deli gibi korkuyordu ondan. Bu güne kadar yaşadığımız şeyler bir film şeridi gibi gözümün önünden geçti. Hâlâ bana anlatamadığı o kadar şey vardı ki...

"Ne oldu söyle " ısrarcı gelen sesi ile bakışlarımı, siyaha dönmüş gözlerine çevirdim. Pencereye doğru yürüdü ve açarak sigarasını aşağıya doğru fırlattı.

" Ko...Koray çıktı karşımıza" diyerek kaçamak bir cevap verdim. Beni aradığı kısmını atlayarak direk konuya girmiştim. Düşüncelerden sıyrılıp ona bakarken bana döndü sıktığı dişleriyle karşılaştım. Öfkesinden korkuyordum evet çünkü ne yapacağını hiç bir zaman kestiremiyordum.

" Ne konuştunuz her şeyi anlat" sesi az öncekine göre daha sert çıkarken ondan biraz uzaklaşarak yataktan kalktım.

" Nasılsın diye sordu. Sonra bir telefon geldi ona ve hemen gitti. Başka bir şey konuşmadık" Tamam tam anlamıyla dürüst konuşmamıştım. Çünkü nasil tepki vereceğini bilmiyordum.

" Siktiğimin herifi" bana doğru yaklaştı elimi tutarak beni kendine çekti. Sanırım artık korkuyordum. Diğer elimi göğsüne yerleştirirken ne yaptığımın farkına vardı ve elini çekti.

" Başka bir şey söyledi mi sana? Arayan kişi ile ne konuştu." ısrarcı sözleriyle başımı iki yana salladım. Gözlerini kısarken kuşkuyla baktı.

" Bilmiyorum ne konuştuklarını çok sinirlendi ve bağırdı. Bugün olmaz diye bir şey söyledi" derken sesim sona doğru kısılmıştı. Kafasını onaylar anlamında salladı ve hemen sonra

" Siz daha önce karşılaştınız mı Fındık neden gelip nasıl olduğunu soruyor. Kızım bak bana olduğu gibi her şeyi anlat " sesi sona doğru yüksek çıkarken kendini frenliyor gibiydi. Alnında beliren damarlar ile uçsuz bakışlarıyla beni süzdü.

" Evet daha önce karşılaştık. Babamla yemeğe giderken restoranda karşılaştık sonra da mahallede karşılaştık. Yemin ederim ben onunla isteyerek görüşmedim hep bir şekilde karşıma çıktı. " nefesim daralıyor olduğum yer dar geliyordu nefes almak için başımı yukarı kaldırdım. Derin bir nefes çekerken kulaklarımın alev aldığını hissedebiliyordum. Şu anki siniri ile her şeyi olduğu gibi anlatmak mantıklı gelmiyordu. Ne diyebilirdim ki...

sınıfa geldiğini, her fırsatta karşıma çıktığını, inceden inceye seninle görüşmemi istemiyor mu diyim ne diyim

SEÇİM (Karanlık Oyun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin