Nick:
Věděl jsem to! Co jsem si to nalhával? Že to bude všechno v pořádku? Nebude, už nikdy! Prostě jsem to zvoral. Sedl jsem si na postel vedle něho, dal si ruce do klína a zeptal se... ,,Ty jsi mě nepamatuješ? Ani trošku?
Mračil se a upřeně se díval na doktorku Šťáskovou, která si utírala slzy. ,,Proč mu to děláš?" Řekla smutným a zvydavým tónem doktorka.Tommy:
Viděl jsem jak ho to bolí. Jak si všechno v nitru duše vyčítá. Jak si uvědomuje, co způsobil.. ,,Já vlastně nevím, proč. Možná se mi líbí ta nedostupnost!" Podíval jsem se na Nicka, který mi odvětil ,,Teď Vás nechápu. Co to má znamenat?" Když jsem viděl, jak trpí v očích pocitem, že nic neví, bylo mi až do smíchu.
,,Neptej se, co to má znamenat! Ale co to je?"Nick:
Nechápal jsem ani jednoho a bylo to nepříjemné. Takový tajemný a nedostupný najednou. Nestalo až příliš podezřelé ticho a pak to řekl. ,,Nicku!" Cože? On si pamatuje mé jméno? ,,Nicku, neptej se slovem ZNAMENAT, ale otázkou CO TO JE?" A tak jsem se zeptal... ,,Co to je?"
Tommy:
No konečně to řekl.. neváhal jsem a chytil jsem ho za ruku, podíval hlubice do očí.. měl je stále ubrečené a řekl jsem... ,, To je nový začátek Nicku! Já a ty! Přesně jako ty iniciály, které jsme před časem vryly do našeho stromu "lásky" před naším domem. Miluju tě, Nicku!" Obejmul jsem ho a cítil jsem, jak se mu chvěje hruď.. brečí, ale teď už né smutkem, ale štěstím!
Dc. Šťásková:
Čekala jsem hodně a taky jsem si toho dost představovala, ale nikdy by mě nenapadlo, že to bude až tak emkcionálně těžké. Brečela jsem, jako malé dítě, zavřela dveře a odešla do svého kabinetu, kde jsem připravila a vytiskla potřebné papíry na reverz.
Nick:
Pamatuje si to! Všechno! Zná mé jméno! Ví, kde bydlíme i co jsme společně prožili. Tak moc mi chyběl ten jeho pevný stisk! Ten jeho srdeční tep na mé hrudi! Ty nádherné dvě slova! Bůh mi dal druhou šanci a nesmím to skazit. Druhá šance být nemusí. Takže hned jak přijedeme domů, zařídím pár věcí!
Robert:
V tomhle malém městě se nic neutají. Takže jsem se docela rychle dozvěděl, že Nickovo přítel je zcela v pořádku. Spíš bych ho měl nazývat ex-přítelem. Nick udělal dost chyb. A hodně jich napravil. Ale zapomněl, že když mu ta malá nemocná svině neříkala ani jeho jménem, našel si mě. A já jeho klíče od domu mám stále u sebe. Jak silný je jejich vztah? A jak bolestivý bude rozchod?
ČTEŠ
JEDNA CHYBA MŮŽE ZA VŠE ✔
RomanceJeště si pamatuji, jak mi strach, úzkost a špatný pocit doslova mačkaly hruď špatným a nepříjemným pocitem plného obav.