❤Message of comfort ❤

3.8K 393 74
                                    

🖤Theories of LOVE♥

❤Message of comfort❤

သင့္ခ်စ္သူကို ရည္ရြယ္သည္ျဖစ္ေစ မရည္ရြယ္သည္ျဖစ္ေစ သင့္ေၾကာင့္ခံစားနာက်င္ေစဖူးပါသလား.....

မ်က္ရည္က်ေစခဲ့ဖူးပါသလား......

ခဏခဏနာက်င္ေစမႈအတြက္ သင္ကိုယ္တိုင္ေရာထပ္ခါထပ္ခါအားနာစိတ္နဲ႔ မဝံ႔မရဲစိတ္ေတြျဖစ္ဖူးပါသလား.......

ဆက္ကိုမဖတ္ရဲေတာ့တာပါ........

Babyဆီကဖုန္းလာၿပီးတည္းက မအိပ္ႏိုင္ေတာ့......

အရမ္းေပ်ာ္တဲ့စိတ္နဲ႔ မဝံ႔မရဲစိတ္ၾကားမွာ လူကဗ်ာမ်ားေနၿပီ......

ကြၽန္ေတာ္ဘာေၾကာင့္အဲ့လိုျဖစ္ေနရသလဲခင္ဗ်ားတို႔ သိလား......

🖤အတၱေတြအရင္းခံၿပီး သူ႔ကိုနာက်င္ေစခဲ့တာ မ်က္ရည္က်ေစခဲ့တာ အခါေပါင္းမ်ားစြာေလ.......

ခုခ်ိန္မွာသူ႔ပါးစပ္ကခ်စ္ပါတယ္ေျပာေနတာေတာင္မွ အားနာစိတ္ေတြနဲ႔သူ႔ကိုအရင္လိုအတၱျပန္ႀကီးမိမွာစိုးတဲ့စိတ္က အျပည့္အဝေပ်ာ္ခြင့္မေပးထားဘူးဗ်......

အိပ္မရလို႔ ဖုန္းကိုင္googleထဲဝင္ အခ်စ္နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ဒႆနေတြ ေဆာင္ပုဒ္ေလးေတြဖတ္ရင္း ခုနကေဆာင္းပါးတိုေလးေတြ႔လို႔ ဖတ္မိတာ အစပိုင္းနဲ႔တင္ေ႐ွ႕ဆက္မဖတ္ရဲေတာ့ဘူး.......

ဆက္ဖတ္မိရင္ ကြၽန္ေတာ့္ေၾကာင့္ သူနာက်င္ခဲ့ရတာခံစားခဲ့ရတာကိုပဲ ျပန္သတိရေနမိမွာ......

အပိုေတြေျပာေနတယ္လို့ထင္ရင္ထင္ၾကမယ္......

အခုသူလြမ္းသလိုထပ္တူထပ္မ်ွမကေအာင္ အလူးအလဲခံစားေနရတာေတာင္မွ
သူ႔အေပၚအားနာစိတ္က ရပ္တန္႔မသြားေသးဘူး.......

ဒီခံစားမႈဟာ သူ႔အေပၚလုပ္မိတဲ့အမွားေတြအတြက္ လံုေလာက္ပါၿပီလို႔ အ႐ွက္မ႐ွိတဲ့စိတ္နဲ႔လြယ္လြယ္မေတြးရဲဘူးဗ်.....

ဘာလို႔လဲသိလား.........

ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုခ်စ္တာ ကိုယ့္လက္တြဲေဖာ္ေယာက်ာ္းတေယာက္အေနနဲ႔သာမက ခ်စ္သူလိုညီေလးလိုသူငယ္ခ်င္းလို အရာရာဆိုတဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ခ်စ္တာေလ.......

စေတြ႔တည္းက မေကာင္းမိခဲ့တဲ့ကိုယ့္ဟာကိုယ္လဲေနာင္တရတယ္......

🖤Theories of LOVE♥(Completed)Where stories live. Discover now