🖤D - Day♥

2.8K 290 76
                                    

🖤Theories of LOVE ♥

🖤D-Day♥

ညႇင္းသြဲ႔စြာတိုက္ခတ္ေနေသာေလျပည္..

Labyrinth garden ႀကီးတခုထဲက....

ေရာင္စံုတံခါး ၇ ခ်ပ္........

ေရာင္စံုေခြးအိမ္ကေလးေတြနဲ႔သူတို႔ရဲ႕ပိုင္႐ွင္ေလးေတြရယ္....ေက်ာက္ခတ္ပင္ကေလးေတြရယ္က ျခံထဲမွာတန္းစီလို႔ရယ္....

ျပင္ဆင္မႈေတြကိုေငးေမာရင္း ၿငိမ္သက္စြာမတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့လူတေယာက္ရယ္......

"Ready ပဲလား သူငယ္ခ်င္း"

🖤ငါ... ငါ ဘာလို႔ရင္တုန္ေနတာလဲမသိဘူး......

သူ ဒါေတြကိုျမင္ရင္ အရမ္းအံ႔ၾသေနမွာပဲလို႔ေတြးမိရင္ငါ့ရင္ခုန္သံငါထိန္းလို႔မရေတာ့ဘူး....🖤

"Perth ရယ္....... ကဲ ေအာက္ထပ္မွာမ်က္ႏွာေလးဘာေလးသြားသစ္ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးလန္းေအာင္လုပ္လိုက္....

မင္း ကေလးေလးမႏိုးခင္လုပ္ရမွာေနာ္ ျမန္ျမန္သြား..."

Nick သတိေပးေတာ့မွလူက ကမန္းကတန္းအသိဝင္လာၿပိီး ျပင္စရာ႐ွိတာျပင္ဖို႔သတိရေတာ့သည္....

ေရပန္းေအာက္မတ္တပ္ရပ္လိုက္တာနဲ႔ တကိုယ္လံုးကအပူေတြ ေရထဲေမ်ာပါသြားသလိုပင္.....

အပူေတြေလ်ာ့ပါးသြားေပမဲ့ ရင္ခုန္သံကေတာ့ ျမန္ေနတံုးပါပဲ...

🖤baby ရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို ႀကိဳေတြးၾကည့္ရံုနဲ႔တင္ကိုကိုပါ ငိုခ်င္သလိုရယ္ခ်င္သလိူျဖစ္လာၿပီbabyရယ္.....

ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကိုကို႔ရဲ႕ အခ်စ္နဲ႔ခံစားခ်က္ေတြbabyသိနားလည္ႏိုင္ပါေစကြာ....🖤

🖤♥🖤♥

မ်က္ႏွာေပၚအႏွံ႔ခံစားေနရတဲ့ စိုစိစိအထိအေတြ႔.......

လ်ွာနဲ႔သပ္ေနသလိုခံစားခ်က္က မ်က္ႏွာေပၚၾကမ္း႐ွ႐ွ......

♥အင့္......ကိုကို အဲ့လိုႀကီးမနမ္းနဲ႔....baby အိပ္ခ်င္ေသးတယ္လို႔.....

အိပ္ခ်င္ေနေသးတဲ့စိတ္ေၾကာင့္လူကမ်က္စိစံုမွိတ္ၿပီးေအာ္ေနေပမဲ့ မ်က္ႏွာေပၚကစိုစိစိလ်ွာနဲ႔လ်က္ေနတာႀကီးကရပ္မသြား. ...

♥ကိုကိုရာ မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့ဆိုဟာ......

မ်က္ႏွာေပၚက လႈပ္႐ွားမႈေတြရပ္တန္႔သြားေစလိုစိတ္နဲ႔ လက္နဲ႔ဆြဲမိဆြဲရာလွမ္းဆုပ္ကိုင္လိုက္ေတာ့......

🖤Theories of LOVE♥(Completed)Where stories live. Discover now