🖤Theories of LOVE♥
🖤♥Revenge🖤💜
Psychopathတိုင္း serial killerမဟုတ္ျကပါဘူး.....
ဒါေပမဲ့ အခ်စ္ေၾကာင့္ျဖစ္တည္တဲ့စိတ္ေဝဒနာကေတာ့ အဆံုးစြန္ထိေလာင္ၿမိဳက္သြားတတ္ၾကေစတာမ်ိဳး......
အခ်စ္ေၾကာင့္ လင္းလက္သြားတဲ့ဘဝေတြ႐ွိသလို စံုလံုးကန္းသြားတဲ့ႏွလံုးသားေတြလဲ အေမွာင္ထဲမွာ ဒုနဲ႔ေဒး.......
ေအးစက္တဲ့ကလဲ့စားအေမွာင္က ႏွလံုးသားေတြကိုဘယ္အတိုင္းအတာထိေသြးစြန္းေစမလဲဆိုတာကေတာ့.......
🖤♥💜
မွန္ထဲမွာ ျမင္ေနရတဲ့ ကိုယ္မဟုတ္တဲ့တျခားလူမ်က္ႏွာကိုၾကည့္ရင္း ႐ူးသြပ္စြာေက်နပ္စိတ္နဲ႔ ဟားတိုက္ေအာ္ရယ္ပစ္လိုက္မိသည္။
"ေကာင္ေလး အဲ့ေလာက္ေတာင္ သေဘာက်ေနတာတဲ့လား....
မင္းရယ္သံထဲမွာ ေက်ာခ်မ္းစရာအေငြ႔အသက္ေတြငါေတာင္ခံစားေနရတယ္"
"Steve ခင္ဗ်ားရဲ႕လက္ရာကေတာ့ လံုးဝလံုးဝကို ၿပီးျပည့္စံုလြန္းတယ္.....
ေက်နပ္လြန္းလို႔ အဲ့လိုရယ္မိတာပါဗ်ာ"
"မင္းလုပ္ခိုင္းတဲ့ လူရဲ႕မ်က္ႏွာက ေတာ္ေတာ္ကိုၿပီးျပည့္စံုတဲ့အေနအထားပဲ......
မင္းကိုငါငယ္ငယ္တည္းက ဘာမဆိုလိုက္ေလ်ာေပးခဲ့တာခုထိပဲ ဒါေပမဲ့ ခုထက္ပိုၿပီးမပင္ပန္းေစခ်င္ဘူး ေကာင္ေလး"
"Steve ခင္ဗ်ားသိလား လွည့္စားရတာဘယ္ေလာက္ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းသလဲဆိုတာကို......
ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို ခ်ည္ၿပီးတုပ္ၿပီးအေနအထားနဲ႔သတ္ကြင္းထဲမွာသတ္ခဲ့တဲ့လူေတြအတြက္ အရမ္းလွပတဲ့အေနအထားတခုကို ဖန္တီးေပးခ်င္ရံုပါ"
"ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာ အလယ္အလတ္လမ္းစဥ္မ႐ွိဘူး.....
အခ်စ္ကိုရရင္ရ မရရင္ ပ်က္စီးေစတာမ်ိဳး.....
အဲ့လိုအေနအထားကိုပဲ ပိုၿပီးသေဘာက်တယ္........
အစြန္း၂ဖက္မွာပဲအသက္႐ွင္ေနက်မို႔ လို႔.....
သူကကြၽန္ေတာ့္ကိုမခ်စ္ရင္ သူ႔မွာ႐ွိတဲ့အခ်စ္ေတြကို ဖ်က္စီးပစ္မယ္
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥(Completed)
Romanceအရောင်တွေနဲ့အချစ်တွေကိုအဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုရင်းဘယ်သူကဘယ်လိုလွှမ်းမိုးမလဲဆိုတာကို ပြိုင်ဆိုင်ကြမဲ့ လူသား၂ဦး