🖤Theories of LOVE♥
♥ေပးဆပ္ျခင္း♥
အျပစ္မျမင္ေသာ ခ်စ္ျခင္းတရားအတြက္ တစံုတရာေပးဆပ္ဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနခဲ့ေသာအခါ.......
မယံုၾကည္ေပးမႈေတြနဲ႔ ေၾကကြဲပ်က္စီးေစခဲ့ေသာ အခိုက္အတန္႔ေတြအတြက္ ေပးဆပ္ျခင္းတခုကသာလ်ွင္ ဒီအခ်စ္ကို လိပ္ျပာသန္႔စြာ ႐ွင္သန္ေစႏိုင္လိမ့္မယ္ ခ်စ္သူ.....
🖤♥🖤♥
ရင္ခြင္ထဲမွာ စိတ္ထိခိုက္စြာေတာင္းပန္ရင္း သတိလစ္သြားတဲ့ကေလးကို ၾကည့္ရင္း ကမာၻပ်က္သလို ခံစားရသည္.....
သူ႔မ်က္ရည္ေတြကို ကြၽန္ေတာ္အရမ္းမုန္းတယ္......
သူမ်က္ရည္က်ရတာက ကိုယ္နဲ႔အဓိကပတ္သတ္ေနတာမို႔ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ပိုေတာင္မုန္းမိၿပီ.....
နာက်င္စြာ ေတာင္းပန္တိုးလ်ိႈးေနခဲ့တဲ့မ်က္ႏွာေလးက ခုေတာ့ ျဖဴေဖ်ာ့ၿငိမ္သက္လို႔......
"Perth N'Saint ဘာျဖစ္သြားတာလဲ"
🖤ငါ ခုခ်က္ခ်င္းအိမ္ျပန္မွျဖစ္မယ္ Nick...
ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ babyကိုေပြ႔ခ်ီရင္း မတ္တပ္ရပ္လိုက္ေတာ့.....
"Coral ကို ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ"
🖤မင္းဟာမင္း ႀကိဳက္သလိုသာလုပ္ ....
ယုတ္မာတဲ့မိန္းမက baby႐ိုက္ခ်က္တခ်က္နဲ႔တင္ ပံုလဲ ၿပီး သတိလစ္သြားခဲ့တာေလ.....
ေျပာၿပီးတာနဲ႔ ကမန္းကတန္းbabyကိုကားေပၚတင္ရင္း အိမ္သို႔ေမာင္းထြက္လာခဲ့သည္......
ကားေမာင္းေနတံုး P'Chen ကိုဖုန္းဆက္ၿပီး အိမ္ကဆရာဝန္ကို အဆင္သင့္ေခၚထားေပးဖို႔ လွမ္းေျပာရသည္........
သတိလစ္ေနဆဲျဖစ္တဲ့babyလက္တဖက္ကို တလမ္းလံုးဆုပ္ကိုင္ရင္း ရင္ထဲက တဖြဖြေျပာေနမိသည္က......
🖤မေတာင္းပန္နဲ႔ baby..... နာက်င္စရာေတြ ျမစ္ဖ်ားခံရာက ကိုကိုမို႔လို႔....
🖤♥🖤♥
အိမ္ေရာက္သည္နဲ႔ babyကို ဆရာဝန္လက္ထဲအပ္လိုက္ၿပီး အေရးတႀကီးဖုန္းဝင္လာတာမို႔ အခန္းျပင္ထြက္ခဲ့လိုက္သည္....
VOCÊ ESTÁ LENDO
🖤Theories of LOVE♥(Completed)
Romanceအရောင်တွေနဲ့အချစ်တွေကိုအဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုရင်းဘယ်သူကဘယ်လိုလွှမ်းမိုးမလဲဆိုတာကို ပြိုင်ဆိုင်ကြမဲ့ လူသား၂ဦး