🖤Theories of LOVE♥
❤Pinkish Storm ❤
Missing Zone🖤♥
မသင္ယူပဲတတ္တဲ့ တတ္ေျမာက္ျခင္းဟာ အလြမ္းျဖစ္တယ္......
မနာၾကားခ်င္တဲ့ အခ်စ္ရဲ႕တရားသေဘာေတြထဲမွာ အလြမ္းဟာ ထိပ္ဆံုးကပဲ......
🖤♥🖤♥
အလုပ္ထဲမွာ တေနကုန္ကိုစိတ္မနည္းႏွစ္ထားရတာ ဟိုbabyအစုတ္ပလုတ္ေလးေၾကာင့္.......
တမင္လူကိုေဒါသထြက္ၿပီးသူမ်ားေ႐ွ႕႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေအာင္လာလုပ္တာ.....
သူ႔ပေယာဂနဲ႔လူကစကားေတြလဲအလြဲလြဲအေခ်ာ္ေခ်ာ္ျဖစ္........
စိတ္ကူးထဲမွာေတာ့ ကိုင္ေဆာင့္ပစ္ခ်င္ေအာင္ ေဒါသထြက္ေပမဲ့ တကယ္တမ္းက်မလုပ္ရက္.......
ဒါေပမဲ့ဒီဆိုးသြမ္းေနတဲ့သူပုန္ေလးကို ပညာေပးဖို႔ကေတာ့အစီအစဥ္႐ွိကို႐ွိသည္။
အလုပ္ေတြအဆင္ေျပျပန္ေတာ့လဲ ဒီသူပုန္ဆိုးေလးနဲ႔က စစ္ျဖစ္ေနရတာ မသက္သာ.......
ဘာေၾကာင့္အရမ္းေတြဆိုးေနသလဲ baby......
Babyဆိုေသာ သူပုန္ဆိုးေလးေၾကာင့္ အႀကီးအက်ယ္စိတ္ဆိုးေဒါသထြက္ရတာလဲအခါေပါင္းမနည္း......
ၿပီးရင္လဲကိုယ္ပဲစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတာပဲဟာ.......
ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ တမင္အရြဲ႔တိုက္ၿပီး ပစ္ထားဖို႔ကိုစိတ္ကဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီ......
မခ်စ္လို႔မဟုတ္ဘူး သိပ္ခ်စ္လြန္းလို႔ ေဒါသႀကီးတတ္တဲ့ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုသိေနလို႔ သူနဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခ်င္စိတ္မ႐ွိ......
ကိုယ့္ကိုကြယ္ရာမွာ ေခၚၾကတဲ့နာမည္က black devilေလ.......
ေဒါသထြက္ရင္ဘယ္အရာမွမျမင္ေတာ့ေအာင္ေသာင္းက်န္းတတ္လြန္းလို႔ companyမွာ ကိုယ့္ျမင္ရင္ဝန္ထမ္းေတြတုပ္တုပ္ေတာင္မလႈပ္ရဲ......
သူနဲ႔က်ေတာ့ ကိုယ္သာအနာခံရတာ ......
သူ႔ေ႐ွ႕က်ရင္ေဒါသေတြက သူ႔လက္ေလာက္မျမန္........
ကိုယ္ပဲခံလိုက္ရတာ ထိပ္ေပါက္ေခါင္းကြဲ........
စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႔ အရက္ေတြခ်ည္းလွိမ့္ေသာက္ပစ္ေနတာ ပုလင္းတဝက္က်ိဳးေနၿပီ......
ESTÁS LEYENDO
🖤Theories of LOVE♥(Completed)
Romanceအရောင်တွေနဲ့အချစ်တွေကိုအဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုရင်းဘယ်သူကဘယ်လိုလွှမ်းမိုးမလဲဆိုတာကို ပြိုင်ဆိုင်ကြမဲ့ လူသား၂ဦး