🖤Theories of LOVE♥
🖤Secret Project♥
🍷Day - 6🍷
April - 14
ေရာေႏွာေပါင္းစပ္ျခင္းေတြအားလံုးထဲမွာ ႏွလံုးသား၂ခုေပါင္းစပ္ျခင္းက အလွပဆံုးပါပဲ.....
ႏူးညံ႔စြာက်႐ွံုးျခင္းဆိုတဲ့ အခ်စ္ဆိုတဲ့ေဝါဟာရကို ေမြးထုတ္ေပးႏိုင္တာက ထပ္တူက်ေနတဲ့ႏွလံုးသားေပါင္းစပ္ျခင္းေၾကာင့္ပဲ မဟုတ္လား....
🖤♥🖤♥
ဖန္ခြက္ထဲက ၾကက္ေသြးရင့္ေရာင္ ဝိုင္တကို ေငးစိုက္ၾကည့္ရင္း ေတြေတြေလးေငးေနမိတာ ဘာလို႔ပါလိမ့္.....
အနက္နဲ႔အနီလွပစြာေရာစပ္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖာက်လာတဲ့အေရာင္က နီေဆြးေဆြးထဲ ေလးနက္ျခင္းေတြေပါင္းစပ္ေပ်ာ္ဝင္ေနတာလား.....
ဝိုင္ခြက္ေဘးမွာေတာ့ ပြစာက်ဲေနတဲ့ crayonေတြနဲ႔စာရြက္ျဖဴေလးတရြက္.....
စာရြက္ေပၚမွာေတာ့ အေရာင္ေပါင္းစံုေရးျခစ္ေရာစပ္ထားတာ ေၾကာင္ကုတ္ထားတဲ့အလား......
ဝိုင္ခြက္ကိုၾကည့္ရင္း စိတ္ကူးေပၚလာတဲ့အတိုင္း အနီနဲ႔အနက္ေရာလိုက္ေတာ့ ဝိုင္ခြက္ထဲက ၾကက္ေသြးေရာင္နဲ႔နီးစပ္တဲ့
အေရာင္ေလးတခုေပၚလာေတာ့ အျပံဳးေတြကေရးေရးထင္လာၿပီ.....♥ဟုတ္ၿပီ....ငါ႐ွာေနတာ ဒီအေရာင္ပဲ♥
ဝိုင္ခြက္ကို လွပက်နစြာကိုင္ၿပီး ဂုဏ္သေရ႐ွိအမ်ိဳးသားတေယာက္ရဲ႕ စတိုင္အျပည့္နဲ႔ ခမ္းနားစြာတငံုေမာ့ေသာက္လိုက္ခ်ိန္မွာပဲ......
"မိုးမလင္းေသးဘူး ျပဇာတ္ကေနတာလား ေဟ့ေကာင္"
ဖြီး.........
႐ုတ္တရက္ေဘးနားက ထြက္လာတဲ့အသံႀကီးေၾကာင့္ ပါးစပ္ထဲကဝိုင္ေတြေထြးထုတ္လိုက္မိသည္အထိကို ထိတ္လန္႔သြားခဲ့ရတာပါ.....
"အံမယ္ ခုနက ဝိုင္ေသာက္ေနတဲ့႐ုပ္က ကိန္းႀကီးခမ္းႀကီးပံုနဲ႔ ဘာလို႔ေထြးထုတ္တာတံုး"
♥ေဖေဖကလဲဗ်ာ အသံေလးဘာေလးမေပးေတာ့ သားက လန္႔သြားတာေပါ့♥
"ခုမွ မနက္၄နာရီပဲ႐ွိေသးတယ္ မင္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ ငါ့ေျပာဦး ဝိုင္ေသာက္ၿပီးပံုဆြဲေနရေအာင္လဲ မင္းအရြယ္မင္းျပန္ၾကည့္ဦး"
VOUS LISEZ
🖤Theories of LOVE♥(Completed)
Roman d'amourအရောင်တွေနဲ့အချစ်တွေကိုအဓိပ္ပါယ်ဖွင့်ဆိုရင်းဘယ်သူကဘယ်လိုလွှမ်းမိုးမလဲဆိုတာကို ပြိုင်ဆိုင်ကြမဲ့ လူသား၂ဦး