💙Blue Night💙

3.9K 445 174
                                    

Michael Learn ရဲ႕ Blue Night အရင္ဖြင့္နားေထာင္ရင္းဖတ္ၾကပါလို႔.....

🖤Theories of LOVE♥

🖤Angry Love Bird -3♥

💙Blue Night💙

🖤အခ်စ္ လြမ္းရတဲ့ညေတြ လြန္ပါေစကြာ........

🕖🕖🕖🕖🕖

🖤ေက်ာင္းေကာင္းေကာင္းသြားေနာ္ baby.......ကိုကို လိုက္ပို႔ရဦးမလား..

♥မလိုဘူး ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္သြား........

🖤အလုပ္ကအေရးမႀကီးပါဘူး.babyရယ္......ခုထိ ေခ်ာ့လို႔ေတာင္မဝေသးဘူး babyလဲစိတ္ဆိုးမေျပေသးဘူးမွတ္လား.....

♥ဘာလဲ အဲ့ေတာ့ ေက်ာင္းခန္းထဲထိလိုက္ထိုင္ေနမလို႔လား.......

🖤babyခြင့္ျပဳရင္လိုက္ထိုင္ႏိုင္ပ မယံုမ႐ွိနဲ႔ .......

♥အလုပ္သြားစမ္းပါ ခင္ဗ်ားရယ္......အားႀကီးမ်က္စိေနာက္ၿပီး နားညီးတာပဲ သြားေတာ့မယ္......

ခ်ာကနဲလွည့္ထြက္သြားတဲ့babyကို ကမန္းကတန္း ဖမ္းဆြဲရင္း ပါးကိုအမိအရနမ္းေတာ့ ဗိုက္ေခါက္ကိုဆြဲလိမ္တဲ့ လက္ကအသက္........

♥ေကာင္းေကာင္းသြားေနာ္ လူႀကီး အလုပ္လဲေသခ်ာလုပ္ေနာ္......

ဗိုက္ေခါက္အေသလိမ္ဆြဲၿပီး လ်ွာထုတ္ေျပာင္ျပကာ ေျပးဆင္းသြားတဲ့ကေလးဆိုးေလး......

နာလိုက္တာလဲ ေျပာမေနပါနဲ႔ေတာ့ ..

ကိုယ့္မွာတခါနမ္းရင္ တခါအထုအေထာင္းခံရတာ နည္းတဲ့ကုသိုလ္မဟုတ္.....

ဗိုက္ကေလးပြတ္ကာ ရံုးသြားဖို႔ျပင္ရေတာ့မည္ အလုပ္ေတြကလဲအၾကာႀကီးပစ္ထားလို႔မရဘူးမွတ္လား.......

🖤♥🖤♥

ေက်ာင္းမွာ ဟိုတေလာက Noနဲ႔ျပႆနာတက္ၿပီးတည္းက အေႏွာင့္အယွက္ေတာ္ေတာ္ကင္းသည္။

ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ေက်ာင္းထြက္သြားၿပီး အေမရိကျပန္သြားသည္ဆိုတဲ့သတင္းေၾကာင့္ပင္.....

ကိုယ္လဲအဲ့ေန႔ၿပီးတည္းကေနမေကာင္းလို႔ေက်ာင္းမလာျဖစ္ေတာ့ အဲ့ကိစၥေတြမသိလိုက္......

အေႏွာင့္အယွက္ကင္းေတာ့ေကာင္းတာပဲေလ ႏို႔မို႔ခဏခဏသတ္ေနရမွာ ဒင္းနဲ႔.....

🖤Theories of LOVE♥(Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang