~Engel~

27.6K 1.6K 710
                                    

Emir kaşları çatılmış bir şekilde numarasını bilmediği kişiden gelen mesajı okumuştu. Her zaman sinirli bir yapısı vardı ve şuan çok daha sinirlenmişti.

Bir erkeğin ona aşık olmuş olma düşüncesi midesini bulandırıyordu. Doğru düzgün sevgilisi olan bir insan değildi, kızlar pek yaklaşmazlardı Emir'e.

Evet yakışıklıydı orası ayrı ama, bağırıp çağıran ve sinirli bir insan ile kim sevgili olmak ister. En ufak harekette sinirleniyor ve karşısındaki kişiye saldırmak istiyordu. Bazen sakinleştiri aldığı bile oluyordu.

Okuldaki hocaları bile diğer öğrencilerden farklı davranır olmuştu. Mesaj gelmesi ile mesajı okumuştu.

Bilinmeyen Numara: Oldu öyle şeyler.

Emir: Beni tanımıyorum diyorsun ve aşığım diyorsun. Vay canına ne kadar da inandırıcı.

Birinin onunla dalga geçtiğini düşünüyordu, dedikleri şeyler saçma geliyordu çünkü. 

Bilinmeyen Numara: İnanmanı istemiyorum ki. Şuan bile şu mesajıma cevap vermiş olmana şaşkınım. Beni engellemen gerekiyor hadi engelle. Çünkü böyle yapman gerekiyordu.

Emir: Ne değişik bir şeysin sen? Aşığım diyorsun, zaten bir erkeğin bana aşık olma düşüncesi midemi bulandırıyor. Hem de engelle diyorsun?

Bilinmeyen Numara: Kurgulardaki gibi olmayacağını beklediğim için engellemeni bekliyorum.

Emir: Ne kurguymuş anasını satayım. Hadi lan engellemiyorum sanane lan! Bana bir işi yap diyemezsin.

Göründüğü üzere sadece engellemeni bekliyorum dediği için bile onu yapmıyordu.

Birşeyi yapmalısın bile dese onu yapmazdı. Biri birşeyi yapmamasını söylese o yapardı. Birşeyi yapmasını söylerseniz yapmazdı.

Eğer yap diye ısrar ederseniz, sizi dövmeye bile kalkışabilirdi. Şuan da mesajlaştığı genç böyle dediği için yapmıyordu.

Telefonunu yatağın üzerine fırlatmıştı. Zaten saçma sapan mesaj attığı için ona sinirliydi birde kendisine birşey yapmasını söylediği için daha çok sinirlenmişti.

Bilinmeyen Numara: Seni tanımıyorum derken sanki, seni hiç bilmiyorum manasında dedim. Yani senin herşeyini bilmiyorum. Uzaktan gözlemlediğim kadar anca. Malum kimseyi ile arkadaş olmadığın ve bir kaç tane sınıftan dahi olsa arkadaşlarını dövmeye çalıştığın için senin hakkında bilgi toplayamıyorum maalesef.

Emir: Demek okuldansın.

Bilinmeyen Numara: Al işte ya.

Emir: Ne oldu lan?

Bilinmeyen Numara: Aynı hikayelerdeki gibi oldu. Onun okuldan olduğunu öğrenir ve onu bulmaya çalışır. Tabi senin beni bulmaya çalışman dövmek için olacaktır. 

Emir: Seni bulacağım ve öyle bir döveceğim ki bütün ömrü hayatımın sinirini senden çıkaracağım. Kan akmadık yerin kalmayacak.

Bilinmeyen Numara: Bende bunun olmasını bekliyorum.  

Sinirli Yarim •bxb•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin