Κεφάλαιο 4ο

479 21 0
                                    

.. Γύρισε στο σπίτι της, έκανε ένα ντουζάκι, έφαγε και κοιμήθηκε..

_Ξύπνησα από το κουδούνι της πόρτας, ήταν η κολλητή μ η Αγγελική.
-Έμαθα χθες έφυγες με έναν κούκλο (Αγγελική)
-Κάνε μ καφέ. Μόλις άνοιξα τα μάτια μου.
-Εγώ θα σ κάνω, εσύ όμως θα μ τα πεις όλα!
Και έτσι της αφηγήθηκα τι είχε γίνει το προηγούμενο βράδυ._

Αυτή δεν είχε το νούμερο του, με αποτέλεσμα μόνο αυτός μπορούσε να την πλησιάσει για να ξαναβρεθουν.

Της είχε κάνει το καλύτερο σεξ!
Δεν είχαν σταματήσει ούτε λεπτό οι οργασμοί της και είχε δακρύσει από ηδονή.

Ήθελε πάρα πολύ να τον ξαναδεί..

°°°

.. Γύρισε κι αυτός στο σπίτι του μετά από εκείνη την χθεσινή περιπέτεια και ξάπλωσε στην μέση του κρεβατιού του, κοιτώντας το ταβάνι, έχοντας στο μυαλό του την εικόνα του υγρού της σώματος..
.. Για την ηλικία της ξέρει καλό σεξ, αν και θα μπορούσα να της μάθω διάφορα άγρια κόλπα, σκέφτεται..

"θέλω να σε ξαναδώ, ψάξε στη τσέπη σου για το τηλέφωνο μου."

Θυμάται με κάθε λεπτομέρεια τα τελευταία της λόγια πριν την χάσει από τα μάτια του.
Βάζει το χέρι του ασυναίσθητα μέσα στην τσέπη και ψάχνει για το νούμερο της. Δεν υπάρχει! Δεν βρίσκεται κανένα χαρτάκι μέσα στο παντελόνι του. Ψάχνει απεγνωσμένα στην άλλη τσέπη..Τίποτα..
"Γαμώ" φωνάζει νευριασμένος.

Πριν χάσει χρόνο βάζει τα παπούτσια του και ξεκινάει με προορισμό το παγκάκι, πάνω στο οποίο η κοπέλα του χάρισε μοναδικές στιγμές..
Μπαίνει στο αυτοκίνητο του και ξεκινάει..
"Κάτι έχει αυτή η μικρή και μου τραβάει την προσοχή. Είχα κάνει με πολλές κοπέλες σεξ αλλά αυτή είχε κάτι μαγικό εκείνη την ώρα.. Ίσως ο φόβος για την ηλικία της, ίσως το γεγονός ότι με τραβάει το επικίνδυνο και το απαγορευμένο. Δεν ξέρω αλλά εγώ θέλω να την ξαναδώ.. ", ήταν οι σκέψεις του Δημήτρη την ώρα που οδηγούσε.
Επιτέλους. Εδώ είμαστε.
Αφήνει το αυτοκίνητο λίγο πιο πέρα και κατευθύνεται προς το παγκάκι. Ψάχνει εδώ κι εκεί μήπως του έπεσε την ώρα που έφευγε αλλά μάταια..

°°°

Της είναι αδύνατον να ηρεμήσει μετά από τέτοια ένταση. Φοράει τις φόρμες της και αποφασίζει να πάει στο μέρος που έγιναν όλα αυτά. Ήταν πολύ κοντά στο ξενοδοχείο της οπότε δεν άργησε να φτάσει. Φτάνοντας, βλέπει ότι κάποιος κάθεται στο παγκάκι και χωρίς να προσέξει ποιος είναι, πλησιάζει.
Αυτός είναι!

°°°

Αυτός μύρισε το άρωμα της από χιλιόμετρα και γύρισε να την κοιτάξει μες τα μάτια.. Σηκώνεται, βάζει το ένα χέρι του πίσω από τον λαιμό της, ενώ το άλλο στην μέση της και την πιέζει πάνω του. Αυτή ανταποδίδει και κολλάει τα χείλη της πάνω του..

Τραβιέται λίγο, αποφασισμένος για τις κινήσεις του και της ψιθυρίζει στο αφτί..

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Where stories live. Discover now