"Παρακαλώ.." λέει με τρομαγμένη φωνή η Δώρα, όταν σηκώνει το τηλέφωνο.
"Ρε μωρό που είσαι? Ανησύχησα!" ακούγεται η φωνή του Δημήτρη.
"Χαζό είσαι παιδάκι μου? Με κατατρομαξες! Γιατί με πήρες από απόκρυψη??" του λέει με ανακούφιση.
"Νόμιζα ότι είχες νεύρα μαζί μου, οπότε αν έβλεπες το νούμερο μου δεν θα το σήκωνες."
"Έρχομαι σε κάνα 10λεπτο. Φιλάκια."
Λέει στον αδερφό της να την γυρίσει σπίτι και αφού ετοιμάζεται, φεύγουν.Τις τελευταίες μέρες, έχει παρατηρήσει μια μικρή αλλαγή στην στάση του Δημήτρη και γι αυτό είναι πολύ χαρούμενη.
Είχε φτάσει 9 η ώρα όταν η Δώρα γύρισε στο σπίτι.
"Μωρό μου που είσαι??" φωνάζει μόλις ανοίγει την πόρτα."Στην κουζίνα, έλα! Έκανα να φάμε!" της απαντάει..
Αφού φάνε, πάνε στο σαλόνι και ανοίγουν το Netflix για να δουν μια ταινία.
"Μωρό διάλεξε.. 50 αποχρώσεις του γκρι ή after??"της λέει ευγενικά.
"Καμία δεν έχω δει. Όποια θες βάλε."
Ξαπλώνουν στον καναπέ και αρχίζει η ταινία: 50 αποχρώσεις του γκριιι!!
Μόλις τελειώσει η ταινία, κλείνει αμέσως την τηλεόραση η Δώρα και τον κοιτάει στα μάτια.."Θα μου τα κάνεις κι εμένα αυτά??" τον ρωτάει με ναζιαρικο βλέμμα.
"Θέλεις? Σοβαρά?"την κοιτάει γεμάτος έκπληξη.
"Θέλω θέλω.. Πάμε τώρα??"
"Μωρό με τρομάζεις ώρες ώρες.." της λέει με προκλητικό ύφος..
Απότομα την παίρνει στην αγκαλιά του και την πηγαίνει στο δωμάτιο. Βγάζει μια γραβάτα από το συρτάρι και της δένει τα χέρια..
Ανοίγει από μόνη της τα πόδια της και κλείνει τα μάτια της.
Αυτός της δένει απαλά τα μάτια με μια γραβάτα ακόμη και την χαϊδεύει σε όλο το γυμνό της σώμα..
Όταν φτάνει στην περιοχή της, αυτή ανατριχιαζει ολόκληρη και λυγίζει την μέση της πολύ αισθησιακά.
Βλέποντας την έτσι στημένη, αυτός καυλωνει αφάνταστα και τον παίζει με το ένα χέρι ενώ με το άλλο την χαϊδεύει..Της ψιθυρίζει απαλά στο αφτί "μπαίνω", για να μην τρομάξει και στην συνέχεια αρχίζει να την γαμάει με όλο και περισσότερη ένταση.
Τελειώνουν για μία ακόμη φορά μαζί και στην συνέχεια βγαίνει από μέσα της.
Λύνει όλες τις γραβάτες και την παίρνει αγκαλιά να την μεταφέρει στο μπάνιο.
Κάνουν ένα δροσερό μπάνιο και στην συνέχεια την βάζει να κοιμηθεί εφόσον έφτασε η ώρα να φύγει αυτός για την δουλειά..
YOU ARE READING
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Teen FictionΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...