Η μέρα εκείνη έλαβε τέλος με την Δώρα να ξαπλώνει στην αγκαλιά του Δημήτρη, κι εκείνος να της χαϊδεύει τα μαλλιά νιώθοντας πολύ παράξενα με την 17χρονη κοπέλα για το νεαρό της ηλικίας της.
Η νύχτα κύλησε πολύ όμορφα και ήρθε το επόμενο πρωινό που έπρεπε η Δώρα να πάει στο σχολείο της.
Σκύβει πάνω απ το κεφάλι της, της δίνει ένα ζουμερό φιλί και την σκουνταει απαλά για να σηκωθεί.
"Δώρα ξύπνα, έχεις σχολείο.."της λέει για χιλιοστή φορά.
"Δεν θέλω να πάω.. Άσε με να κοιμηθώ λιγάκι ακόμη.."
"Οχι κορίτσι μου, ούτε χθες πήγες σχολείο, θα μαζέψεις απουσίες.."
"Καλά.. Θα πάω την δεύτερη ώρα.."Χουζουρεψε λίγο παραπάνω και σηκώθηκε 8.30 η ώρα για να ετοιμαστεί για το σχολείο.
Ευτυχώς τα ρούχα της ήταν καθαρά, εφόσον την προηγούμενη μέρα φορούσε ρούχα του Δημήτρη.."Πότε θα σε δω??"τον ρωτάει.
"Καλύτερα να μην βρεθούμε καθόλου όσο έχεις περίοδο.. Με καυλωνεις άσχημα και δεν μπαίνω όταν οι άλλες έχουν περίοδο.."
"Εντάξει.."του λέει κρύβοντας την στεναχώρια της, απ την στιγμή που διαπίστωσε και μόνη της ότι δεν πρόκειται να υπάρξει αγάπη, μόνο για το σεξ την θέλει..
"Στείλε μου όταν σου τελειώσει.." ακούγεται η φωνή του από την κουζίνα.
Βγαίνει από το σπίτι και κατευθύνεται προς το σχολείο. Εκεί συναντάει την κολλητή της και ξεκινάει να της λέει τα παράπονα της.
"Ρε συ μόνο για το σεξ με θέλει. Απορώ πως μου μίλησε χθες.."
"Από ότι κατάλαβες είναι πολύ πληγωμένος, σου το είχε ξεκαθαρίσει."
"Ναι αλλά δεν περίμενα να μου φέρεται τόσο άσχημα.. Με χρησιμοποιεί για το μουνι μου και τίποτα παραπάνω."
"Οι περισσότεροι έτσι είναι Δώρα μου. Πάμε στο μάθημα."
Το απόγευμα γυρνώντας σπίτι της, η Δώρα έχει να αντιμετωπίσει την νευριασμενη για κάποιον λόγο μητέρα της.
" Αν είναι δυνατόν Δώρα!! Που ήσουν τόσες μέρες??" ουρλιάζει η μαμά της.
"Μαμά μη φωνάζεις σε παρακαλώ.. Τι έγινε?" της λέει ήρεμα.
"Έστειλαν χαρτί απ το σχολείο σου με τις απουσίες.. Έχεις κάνει τις τελευταίες δύο εβδομάδες 30 αδικαιολογητες απουσίες!!"
"Σοβαρά??" μένει έκπληκτη η Δώρα με το γεγονός ότι μαθεύτηκαν οι αδικαιολογητες απουσίες της.
"Θα μιλήσω πολύ σοβαρά με τον πατέρα σου για την τιμωρία που σου αξίζει. Γιατί βλέπω έχεις πάρει πολύ αέρα!" της λέει και φεύγει έξαλλη από το δωμάτιο.
KAMU SEDANG MEMBACA
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Fiksi RemajaΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...