Κεφάλαιο 16ο

283 14 0
                                    

Χτυπάει το τηλέφωνο του, κάποιος από απόκρυψη τον καλεί.
Αυτό του θυμίζει την δουλειά του που έχει παραμελήσει αρκετά.

"Παρακαλώ?"
"Ποιος είναι?" ακούγεται η φωνή του αρχηγού.
"Έχετε καλέσει τον πέτρινο κύκνο."
"Πότε μπορείς να έρθεις στο γραφείο μου?"
"Είναι κάτι επείγον?"
"Ο συνάδερφος που ήταν στις μεταφορές δολοφονήθηκε.. Υπάρχει κενή θέση.."
"Κατάλαβα.. Ξέρετε.. Εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να συνεχίσω αυτήν την δουλειά.."
"Έχεις θέμα με τα λεφτά? Σου δίνω 10.000 με αυτήν την μεταφορά."
"Μα.." σταμάτησε ο Δημήτρης.
"12.000"
"Δεν έχω θέμα με τα λεφτά."
"15.000"
"Εγινε"
"Απόψε στις 2 τα ξημερώματα στο γραφείο μου."

Ετσι τερματίστηκε η κλήση, όμως η Δώρα είχε τα είχε ακούσει όλα καθαρά.

"Θα φύγεις..?" τον ρωτάει θλιμμένη.

"Πρέπει.. Θα είμαι πίσω το πρωί.. Σου το υπόσχομαι.." της λέει και την αγκαλιάζει.

"Δεν θέλω να φύγεις.. Αν κάτι δεν πάει καλά?"

"Κάνω χρόνια αυτήν την δουλειά. Ένα λάθος ίσον μια ζωή. Γι αυτό δεν υπάρχουν λάθη.." της λέει μηχανικά.

"Θα λείπεις κάθε βράδυ?"

"Όχι, οι μεταφορές γίνονται αναλόγος με τις πωλήσεις.. Άλλες φορές πάω μια φορά την βδομάδα, άλλες μια φορά τον μήνα και τυχαίνει να πάω και δύο φορές την εβδομάδα στους καλούς καιρούς."

"Κατάλαβα.. Θα σε παρακαλούσα να προσέχεις ιδιαίτερα, γιατί αυτό είναι μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που δεν πρέπει να μάθει κανένας.. Και κυρίως ο αδερφός μου.."

"Ξέρω Δώρα. Μια ζωή πρόσεχα. Το θέμα είναι εσύ να προσέχεις.." της λέει και την χαϊδεύει απαλά στο πιγούνι.
Αυτή κάθεται στον καναπέ στα πόδια του καθώς της χαϊδεύει την πλάτη.

"Αχ.. Δημήτρη.."αρχίζει να ανάβει με τα απαλά χάδια του.

"Πες μου μωρό μου.. Τι θέλεις?" περνάει τα χέρια του στο στήθος της κάτω από την μπλούζα..

"Εσένα.." απαντάει με μια φωνή αναμμένη.

Χωρίς να χάσει χρόνο την παίρνει στην αγκαλιά του και την μεταφέρει στο κρεβάτι του. Της γδύνει γρήγορα και πλησιάζει την περιοχή της..
Αυτή τραβάει απαλά τα σεντόνια όσο της βάζει δάχτυλο και την γλείφει.
Τα πόδια της αρχίζουν να τρέμουν και οι αναπνοές της έχουν γίνει πολύ βαριές..

"Δέσε μου τα χέρια" του λέει με κομμένη την ανάσα.

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt