Κεφάλαιο 15ο

296 18 0
                                    

Οι μέρες περνούσαν και ευτυχώς της είχε τελειώσει η περίοδος.
Ήρθε όμως η στιγμή να μιλήσει σοβαρά με τον Δημήτρη για το τι θα γίνει με το μωρό της Κάτιας.

"Δημήτρη, εάν πεις την Κάτια να κρατήσει το μωρό, θα πρέπει να σε αφήσω να κάνεις την ζωή σου μαζί της." του λέει εκείνο το απόγευμα.

"Δώρα, ένα μωρό είναι ευθύνη και χρειάζεται αγάπη. Εγώ δεν μπορώ ούτε να αναλάβω τέτοια ευθύνη ούτε να δώσω αγάπη στο μωρό κάποιας που δεν ένιωσα ποτέ μου τίποτα."

"Το μωρό πλέον έχει φτάσει 2 μηνών!! Πρέπει μέσα στις επόμενες 2 με 3 μέρες να της πεις για το μωρό."

Την ίδια κιόλας στιγμή την παίρνει τηλέφωνο να της ανακοινώσει την απόφαση του.

"Παρακαλώ?" ακούγεται η φωνή της Κάτιας.
"Κάτια.. Ο Δημήτρης είμαι.."
"Πες μου.." του λέει με ελπίδα.
"Λοιπόν, εγώ δεν μπορώ να γυρίσω πίσω. Το ξέρω ότι θα ακουστώ πολύ μπάσταρδος με αυτό που θα πω αλλά.. αν κρατήσεις το μωρό, δεν θα το αναγνωρίσω."
"Σοβαρά αυτό έχεις να πεις για το παιδί σου???" του λέει αρχίζοντας να φωνάζει και να κλαίει με ελιγμούς.
"Κάτια σε παρακαλώ ηρέμησε.. Ότι είχαμε τελείωσε.. Λυπάμαι.. Πάρε με να με ενημερώσεις με το τι θα κάνεις.. Καλή συνέχεια.." της λέει και κλείνει το τηλέφωνο.

"Δημήτρη, σε φοβάμαι.." του λέει η Δώρα που είχε ακούσει την συζήτησε με κάθε λεπτομέρεια.
"Εμένα γιατί!"
"Αν μείνω κι εγώ έγκυος έτσι θα με κάνεις??" του λέει και τον κοιτάει στα μάτια με ένα κενό βλέμμα..
"Εάν σε γκαστρωσω κι εσένα τι να πω ρε μλκ.. Τρία στα τρία.. Ο παίκτης μου ρίχνει εξάρες κάθε φορά!"
Ακούγοντας τα αυτά η Δώρα αρχίζει να γελάει, αν και η κουβέντα είναι για κλάματα.

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Where stories live. Discover now