Κεφάλαιο 19ο

248 16 1
                                    

Αυτός στον δρόμο με τα ναρκωτικά στο τζιπάκι.
Αυτή κοιμάται εδώ και 3 ώρες..

Η μόνη σκέψη στο μυαλό του είναι πότε θα γυρίσει στην Δώρα.
Την θέλει..
Του λείπει..
Πώς συνέβη αυτό??
Είχε πει ότι δεν θα ξαναγαπησει ποτέ του, κι όμως τώρα δεν αντέχει μακριά της..
Έχει γίνει το ναρκωτικό του..

Οι ώρες δεν περνάνε και η σιωπή την νύχτα είναι ανυπόφορη.
Την σκέφτεται ξαπλωμένη μπρούμυτα, γυμνή, να είναι μισοσκεπασμενη με ένα λευκό σεντόνι..

Ώσπου χτυπάει το τηλέφωνο του και τον διακόπτει από τις σκέψεις..
"Με λαμβάνεις?"
"Εδώ πέτρινος κύκνος πείτε μου.."
"Κάνε μεταστροφή και γύρνα πίσω, σε λίγα μέτρα έχει μπλόκο η αστυνομία!!"
"Ελήφθη!"
Κλείνει το κινητό και αλλάζει αμέσως ρέμα, με αποτέλεσμα να γυρίζει πίσω.

Ευτυχώς που υπάρχουν τα GPS και οι ρουφιάνοι, σκέφτεται και τον πιάνουν τα γέλια..
Κόβει δρόμο από ένα στενάκι και βγαίνει σε κεντρικό..
Σε 30' βρίσκεται στο γραφείο του αρχηγού, παραδίδει το εμπόρευμα, παίρνει τα χρήματα και φεύγει.

Είχε φτάσει 5 η ώρα και δεν είχε ξημερώσει καθόλου.
Μπαίνει στο σπίτι ήσυχα και κατευθύνεται προς το μπάνιο..
Όταν τελειώσει το μπάνιο, πηγαίνει στο δωμάτιο του που κοιμάται η Δώρα και την ακούει να παραμιλαει ταραγμένη.. Σαν να βλέπει εφιάλτη!

"Με πονάς!!" φωνάζει στον άντρα που μπαίνει μέσα της με τόση δύναμη και την σκίζει..
"Σε παρακαλώ.. Πονάω!!" φωνάζει και προσπαθεί να κουνηθεί από το κρεβάτι..
Ο άντρας απτόητος συνεχίζει αυτό που κάνει χωρίς να τον νοιάζει τίποτα..
Τα κλάματα της δυναμώνουν!
" Πονάω γαμωω.. Με πονάς! Σε παρακαλώ!!" του φωνάζει αλλά αυτός συνεχίζει..
Στα πόδια της μια λιμνούλα αίματα..
Ο πόνος αφόρητος..
Αρχίζει να κλαίει με λίγμους!!

"Δώρα μου! Ηρέμησε!!" νιώθει τον Δημήτρη να την σκουνταει, ξυπνώντας την από αυτόν τον εφιάλτη..
"Μωρό μου ηρέμησε! Εφιάλτης ήταν πέρασε!" συνεχίζει αγκαλιαζοντας την..

Καθισμένη στο κρεβάτι, τον κοιτάει και σκουπίζει τα δάκρυα της.

"Είσαι καλύτερα? Ηρέμησες? Πάω να σου φέρω λίγο νερό!" της λέει την ώρα που σηκώνεται..

"Οχι! Μη με αφήσεις!" του φωνάζει και τον αρπάζει από το χέρι.."Κάτσε μαζί μου.. Μη φύγεις.." τον κοιτάει στα μάτια φοβισμένη..

"Εδώ είμαι μικρή μου.. Μην φοβάσαι.." την αγκαλιάζει και την σκεπάζει, προσπαθώντας να την κοιμίσει.

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Where stories live. Discover now