Κεφάλαιο 9ο

348 17 0
                                    

*Δώρα.. Κοιμάσαι?* της στέλνει μήνυμα 2 η ώρα τα ξημερώματα.
*Δεν κοιμάμαι. Δεν με πιάνει ύπνος. Τι θέλεις?*
*Θέλω να μιλήσουμε.. Μπορείς?*
*Κλήση?*
*Από κοντά.. *
*Οι γονείς μου είναι σπίτι.. Πως θα έρθω?*
*Εντάξει άστο για αύριο*
*Δεν θα πάω σχολείο. Θα περάσω από εσένα το πρωί να τα πούμε*
*Έγινε.. Καληνύχτα..*

Λόγο της κούρασης της, αποκοιμήθηκε αμέσως σε αντίθεση με εκείνον που αδειαζε τα ποτήρια μέχρι τις 4 τα ξημερώματα.

Το πρωί 9 η ώρα ξυπνάει η Δώρα και ντύνεται για να πάει στο σπίτι του Δημήτρη.

"Δώρα κορίτσι μου τι κάνεις τέτοια ώρα σπίτι?" την ρωτάει η μητέρα της μόλις την βλέπει.
"Δεν είχαμε πρώτες ώρες μάθημα, τώρα θα πάω σχολείο.."της λέει και την φιλάει στο μάγουλο..

Πηγαίνει σπίτι του και χτυπάει την πόρτα του.
Μετά από λίγη ώρα της ανοίγει την πόρτα και φαίνεται πραγματικά ράκος.
Τον κοιτάει στα μάτια, αλλά αυτός δεν μπορεί να εστιάσει..
Μπαίνει μέσα στο σπίτι του και αφήνει την τσάντα της στον καναπέ.

"Γιατί έτσι?" τον ρωτάει με απορία.

Αυτός χωρίς να της απαντήσει πηγαίνει στην κουζίνα να βάλει ένα ποτήρι νερό να πιει αλλά μάταιη προσπάθεια, το ποτήρι του φεύγει απ τα χέρια και σπάει γεμίζοντας το πάτωμα με γυαλιά.

"Γαμωτο σου!"φωνάζει η Δώρα και τρέχει κατά πάνω του.
"Μην κάνεις σαν μωρό.." συνεχίζει.
Τον πηγαίνει στο μπάνιο και τον βάζει στην μπανιέρα με κρύο νερό.

"Δώρα δώσε μου την πετσέτα μου και πάνε στο σαλόνι. Σε λίγο έρχομαι.."
Υπακούει στα λόγια του και τον περιμένει στον καναπέ.

"Λοιπόν, πρέπει να σου μιλήσω τελικά" αρχιζει.
"Ήμουν ερωτευμένος με μια κοπέλα. Μια κοκκινομάλλα με ίσια μαλλιά, κοντούλα με πράσινα μάτια. Αυτή ήταν εφηβικό μου όνειρο. Είμασταν ζευγάρι τόσα χρόνια, αυτή ήταν 2 χρόνια μικρότερη. Τα είχαμε από όταν ήμουν 18 μέχρι τα 25 μου.. Έμενα μαζί της. Ήμασταν ερωτευμένοι τρελά. Σε κάποια φάση έμεινε έγκυος και χαρήκαμε πολύ στον ερχομό του μωρού αν και μικροί στην ηλικία. Ήταν Σάββατο βράδυ, γυρνούσε από το σπίτι των γονιών της, όταν τράκαρε με το αυτοκίνητο και έχασε ακαριαία την ζωή της. Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο αλλά ήταν ήδη αργά. Είχαν χάσει την ζωή τους κ αυτή και το μωρό."
Σταματάει και την κοιτάει στα μάτια μεταδίδοντας της τον πόνο του..

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Where stories live. Discover now