Τον κοιτάζει στα μάτια, μη μπορώντας να βρει λέξεις να του πει..
"Όταν την έχασα αυτήν την κοπέλα, είχα πέσει σε κατάθλιψη. Δεν άντεχα τέτοιο χαμό. Είχαμε κάνει όνειρα μαζί.. Όλα ήταν ένα όνειρο μαζί της, που στην συνέχεια έγινε εφιάλτης.. Ήμουν τόσο πληγωμένος που κάθε μέρα αδειαζα τουλάχιστον 1 μπουκάλι με αλκοόλ..
Ήταν Παρασκευή απόγευμα όταν με πήρε ο κολλητός μου να πάμε 3ημερο στην Κέρκυρα.. Ένα χρόνο μετά το τροχαίο..
Εκεί γνώρισα μια κοπέλα που ήταν από Θεσσαλονίκη, είχε πάει για 3ημερο. Ανταλλάξαμε κινητά. Βρισκόμασταν που και που για να πηδιομαστε αλλά μέχρι εκεί. Τίποτα παραπάνω. Αυτή που λες, με πήρε πριν από λίγες μέρες, όταν ήμουν στο μπαρ που γνωριστηκαμε, και μου είπε ότι είναι έγκυος..""Ποπο..κι εσύ τι της είπες?" ρωτάει έκπληκτη η Δώρα.
"Εγώ δεν θέλω παιδί από καμία. Δεν είμαι καν στην θέση να γίνω πατέρας. Η μόνη γυναίκα που αγάπησα ήταν η Δανάη. Το παιδί μου είναι μέσα της και θα είναι για πάντα μέσα της. Δεν της απάντησα, της το έκλεισα."
"Οκευ..Πρέπει όμως να της απαντήσεις γρήγορα γιατί όσο περνάει ο καιρός το μωρό μέσα της μεγαλώνει.."
"Ναι..Πρέπει.. Αλλά δεν είμαι σε θέση.."
"Να σε ρωτήσω και το άλλο.. Τι δουλειά κάνεις και έχεις τέτοιο αυτοκίνητο, βίλα στην πόλη με πισίνα..?"
"Δεν μπορώ να σου απαντήσω. Όταν νιώσω εμπιστοσύνη θα σου πω.."
"Έγινε.. Τώρα κατάλαβα γιατί μου τα είπες αυτά χθες.." του λέει και τον πλησιάζει. "Εγώ θα είμαι εδώ όποια στιγμή με θελήσεις.. Εντάξει; ότι χρειαστείς μπορείς να μου πεις.."
"Μείνε απόψε μαζί μου.."
Σηκώνεται η Δώρα, στέλνει μνμ στην μητέρα της και της λέει ότι απόψε θα κοιμηθεί στην κολλητή της να μην ανησυχεί.
"Έγινε κι αυτό. Εδώ θα μείνω απόψε" του λέει και χοροπηδάει πάνω του.
Τον χαϊδεύει απαλά στην πλάτη και βάζει τα χέρια της κάτω από την μπλούζα του. Με μια κίνηση πετάει την μπλούζα του στον καναπέ και τον ξαπλώνει πίσω.
Αυτός της βγάζει το τιραντακι και στην συνέχεια το σουτιέν αρχίζοντας να πιπιλαει τις ρωγες της.
Του κατεβάζει την βερμούδα και το μποξερακι και τον βάζει μες το στόμα της.
Αυτός της κατεβάζει το παντελόνι και το εσώρουχο, βάζοντας της 2 δάχτυλα..
ESTÁS LEYENDO
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Novela JuvenilΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...