Είναι η τέταρτη μέρα που η Δώρα είναι στο νοσοκομείο και απόψε παίρνει εξιτήριο..
Ο πατέρας της καθαρά εκνευρισμενος με την εγκυμοσύνη που κρατούσε κρυφή η κόρη του, απαγορεύει τον Δημήτρη να την επισκεφτεί..Ο Δημήτρης έχει αρχίσει να αισθάνεται ανεπιθύμητος καθώς μόνο εχθρούς του γεμίζει αυτή η σχέση.
Ο αδερφός της, οι γονείς της, μέχρι και ο νόμος είναι ενάντια σε αυτήν την σχέση.
Δεν αξίζει να παλέψει για κάτι..
Ναι μεν ένιωθε ερωτευμένος μαζί της αλλά μετά από τόσες εντάσεις και συγκρούσεις, το συναίσθημα του ανεπιθύμητου κυριεύει υποβαθμιζοντας τον έρωτα..Οι μέρες περνάνε..
Έχει καιρό να δει την Δώρα εφόσον οι γιατροί της είπαν να είναι τουλάχιστον 2 εβδομάδες ξαπλωμένη.
Πλησιάζει όμως η ώρα να την δει, καθώς του στέλνει μήνυμα.*Από σήμερα μπορώ να βγαίνω. Πες μου ώρα και που* του στέλνει χαρούμενη μετά από πολύ καιρό.
*Δώρα πρέπει να μιλήσουμε πολύ σοβαρά κορίτσι μου..* της στέλνει με την σειρά του, πολύ απογοητευμένος για αυτό που πάει να κάνει.
*Από το ύφος σου καταλαβαίνω ότι είναι κακό.. Θες να έρθω σε 10 λεπτά σπίτι σου?"
*Έλα*Χτυπάει το κουδούνι και την υποδέχεται με καθόλου ευχάριστο ύφος.
Η θλίψη ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του και η απόγνωση στο βλέμμα του."Τι έχεις μωρό μου?" τον ρωτάει φέρνοντας το χέρι της στο μάγουλο του.
"Δώρα πρέπει να σου μιλήσω για εμάς τους δύο.. Άκουσε με, ότι ένιωσα για εσένα ήταν αληθινό και είμαι βέβαιος για αυτό. Θέλω όσο τίποτα να βλέπω αυτά τα πανέμορφα μάτια κάθε πρωί που ξυπνάω και να χαϊδεύω αυτό το καλοσχηματισμενο κορμί κάθε φορά που είμαι αναμμένος.. Αλλά δεν το βλέπεις κοπέλα μου ότι εμείς μόνο κακό προκαλούμε? Δεν το βλέπεις ότι όλοι είναι ενάντια σε αυτήν την σχέση?"
"Μου ζητάς να το τελειώσουμε, έτσι?" του λέει φανερά πληγωμένη και τα μάτια της αρχίζουν να πλημμυρίζουν από δάκρυα.
"Αγάπη μου μην κλαις. Δεν θέλω να κλαις ποτέ για κανέναν.. Πες μου, αξίζει να προσπαθούμε αφού ξέρουμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα?" την ρωτάει και την κοιτάει τρυφερά στα μάτια.
"Γιατί ζεις αφού ξέρεις ότι θα πεθάνεις?"
YOU ARE READING
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Teen FictionΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...