Κεφάλαιο 27ο

221 19 0
                                    

"Στέφανε θα πάω λίγο σπίτι του να μιλήσουμε.. Λογικά θα σε πάρω τηλέφωνο να με πάρεις οκ?"

"Εντάξει να προσέχεις με αυτόν τον μαλακα.." απάντησε και κοίταξε υποτιμητικά τον Δημήτρη.

"Σε ακούω.." του είπε σταυρώνοντας τα χέρια της κάτω από το στήθος της.

"Τα έχω παίξει όλα μου τα χαρτιά.. Σου είπα όλα όσα είχα να σου πω.. Έκανα ένα διάλειμμα για να το συνειδητοποιησω γαμω γιατί με κατηγορείς τόσο άδικα? Δεν απαρνήθηκα κανέναν σας.." της λέει με θλιμμένο ύφος.

Τον πλησιάζει και ακουμπάει τα χείλη της στα δικά του προσφέροντας του το πιο παθιασμένο τους φιλί και θυμίζοντας του τον παλιό καλό καιρό..

Την πιάνει από την μέση, της βγάζει την μπλούζα και μέσα σε δευτερόλεπτα της ξεκουμπώνει το σουτιέν πετώντας το κάτω..
Την αφήνει απαλά στο κρεβάτι και της δίνει χιλιάδες φιλιά ξεκινώντας από το στόμα πηγαίνοντας στο στήθος και στην συνέχεια περνώντας τον αφαλό..
Βγάζει το παντελόνι και το εσώρουχο της ενώ εκείνη την ίδια στιγμή τον αφήνει γυμνό..
Φέρνει το κεφάλι του στην περιοχή της και πιπιλιζει απαλά την κλειτορίδα της.

"Δ-Δημήτρη.." τραυλίζει εκείνη καθώς της βάζει δύο δάχτυλα μέσα κουνώντας τα κυκλικά..
"Δημήτρη πιο γρήγορα" του λέει με δυσκολία..

Της βάζει 3 δάχτυλα μπροστά και 1 από πίσω..
"Ωωω μωρό μουυ.. Πιο δυνατά"

Μπαίνει μέσα στης και μπλέκει τα δάχτυλα του με τα δάχτυλα της πάνω από το κεφάλι της..
Οι πρώτοι οργασμοί και των δύο αρχίζουν να ακούγονται έντονα καθώς η Δώρα του φωνάζει όλο και περισσότερο να κάνει πιο γρήγορα και πιο δυνατά..

Την ξαπλώνει ανάσκελα και της λυγίζει τα πόδια πλησιάζοντας το κεφάλι με τα γόνατα..
Μπαίνει μέσα της τόσο δυνατά και ευχαριστιουνται και οι δύο..
Σε κάθε βαθιά εισχώρηση, αυτή φωνάζει περισσότερο με αποτέλεσμα να τον κάνει να μπαίνει ακόμη πιο βαθιά στην επόμενη..

Τον γυρνάει έτσι ώστε να είναι αυτός ανάσκελα και αυτή από πάνω του..
Του ανοίγει τα πόδια και κάθεται πάνω στην περιοχή του..
Κάθεται όσο πιο βαθιά μπορεί και αρχίζει να φωνάζει από τους οργασμούς..
Κουνάει την περιοχή της πολύ γρήγορα και ανεβοκατεβαινει με πολύ ένταση..

"Ωω μωρ-ρο μου.. Αααααχχ" φωνάζει καθώς την έχει βάλει όλη μέσα της..

Έχουν τελειώσει και οι δύο, αλλά ακόμη βρίσκεται μέσα της..

"Θέλω να σου κάνω τόσα πολλά.. Φοβήθηκα ότι θα σε χάσω.." της λέει πηγαίνοντας τα μαλλιά της από την μια μεριά..

"Τι θέλεις να μου κάνεις?" τον κοιτάει με πονηρό βλέμμα..

"Θέλω να σε κάνω να μην μπορείς να κάτσει την επόμενη μέρα.." της απαντάει και της σηκώνει από πάνω του..

"Δημήτρη.. Θέλω να δοκιμάσουμε από πίσω.. Και σύντομα παρακαλώ" του λέει με ένα βλέμμα γεμάτο υπονοούμενα καθώς ανεβαίνει πάνω του ξανά..

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Where stories live. Discover now