Κεφάλαιο 11ο

333 17 0
                                    

Εκείνη η μέρα πέρασε πολύ ωραία..
Όλο το πρωί έκαναν σεξ, το μεσημέρι σταμάτησαν να φάνε, να μιλήσουν και μετά συνέχισαν.

Είχε φτάσει 12 η ώρα το βράδυ όταν η Δώρα του ζήτησε να μιλήσουν..

"Δημήτρη, έχεις κανένα παυσίπονο?" του λέει αγκαλιαζοντας τα γόνατα της.
"Τι έπαθες μωρό μου?? Που πονάς?"
"Πονάει η κοιλιά μου.."του λέει με παράπονο.
Αυτός την παίρνει στην αγκαλιά του και της χαϊδεύει τα μαλλιά.
"Σε πόνεσα..?? Πραγματικά πρόσεχα.." της λέει στεναχωρημενος.
"Όχι δεν με πόνεσες.. Περιμένω περίοδο και κάθε φορά πονάω πολύ. Έχεις παυσίπονο?"
"Θα σου δώσω ένα Depon και μετά θα σε κάνω μασάζ."
"Μήπως έχεις κάτι πιο δυνατό, δεν με πιάνουν αυτά."
"Μωρό μου, εμπιστεύσου με, ξέρω τι κάνω. Δεν είναι καλό να παίρνεις δυνατά χάπια κάθε φορά."

Όσο περνούσε η ώρα, ο πόνος δυνάμωνε.. Ο Δημήτρης της έκανε μασάζ για πολλή ώρα στην κοιλιά, στην μέση και στην πλάτη. Μετά από λίγο, αφού χαλάρωσε, της πέρασε ο πόνος και την πήρε ο ύπνος.

Ο Δημήτρης όμως ήταν πολύ σκεπτικός και δεν τον έπαιρνε ο ύπνος. Καθόταν και την παρατηρούσε.
Κάποια στιγμή, ανοίγει τα μάτια της και τον βλέπει ξύπνιο να κοιτάει το ταβάνι.
"Έλα αγκαλίτσα" του λέει χαδιαρικα και τον χαϊδεύει στους κοιλιακούς.
"Πονάς ακόμη?" την ρωτάει.
"Όχι μου πέρασε.."
"Σε πόσες μέρες θα έχεις περίοδο??"
"Μάλλον θα μου έρθει σήμερα ή το πολύ αύριο.. Οπότε θα σε ξαναδώ σε 7 μέρες..?"
"Δεν ξέρω θα δούμε.."

Την αγκαλιάζει και την φιλάει.
Μα πως μπορεί να της το κάνει αυτό?
Απ την μια δείχνει ότι δεν την θέλει κι από την άλλη της φέρεται τόσο υπέροχα.
Στην συνέχεια, άρχισαν να κουβεντιαζουν περί ανέμων και υδάτων ώσπου σε κάποια στιγμή νιώθει την ανάγκη να της μιλήσει για την δουλειά του.
"Στο παρελθόν ασχολούμουν με παράνομο εμπόριο ναρκωτικών ουσιών." της λέει απότομα.

"Τώρα με τι ασχολείσαι?"

"Συνεχίζω να ασχολούμαι με αυτό αλλά πιο αραιά και που.."

"Κατάλαβα.. Σου υπόσχομαι ότι θα μείνει μεταξύ μας.."

"Εχω σπουδάσει γραφίστας.. Και έχω  πτυχίο πάνω σε αυτό. Αν σε ρωτήσει κανένας για εμένα, πες του ότι ψάχνω δουλειά ως γραφίστας μη μπλέξουμε και οι δύο."

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant