Στο σπίτι του Στέφανου, του μεγαλύτερου αδερφού της Δώρας, αυτή προσπαθεί να του μεταφέρει όλες τις σκέψεις της και τα συναισθήματα της, μιλώντας του για τον Δημήτρη.
Στην αρχή ο Στέφανος νευριάζει με τον άλλον που πηδαει την αδερφή του, επειδή η διαφορά ηλικίας παραείναι μεγάλη.
Στην συνέχεια όμως, ακούγοντας όλα όσα έχει να του πει η Δώρα, του φαίνεται πιο νορμάλ άνθρωπος και της προτείνει να του τον γνωρίσει εφόσον η ηλικία του Στέφανου και του Δημήτρη είναι πολλή κοντινή.Ο Στέφανος σαν καλός αδερφός, της δίνει το παλιό κινητό του να χρησιμοποιήσει μέχρι να της δώσουν πίσω το δικό της και η Δώρα συνεννοείται με τον Δημήτρη..
*Δημήτρη σου στέλνω από του αδερφού μου το κινητό, του μίλησα για εσένα και ήταν πολύ ανοιχτός στο να σε γνωρίσει.. Τι θα έλεγες να ερχόσουν από το σπίτι του? Εδώ θα μείνω για τουλάχιστον μια εβδομάδα. Είναι στην ηλικία σου..*
*Δώρα με εσένα θέλω να μιλήσω, όχι με τον αδερφό σου..*
*Είναι στην ηλικία σου, σου το ξαναλέω. Μπορεί να έρθετε κοντά και να αποκτήσεις έναν επιπλέον φίλο. Κάνε ότι θέλεις απλά πες μου να ξέρω. Μπορώ να βγούμε όποτε θέλεις.*
*Εντάξει. Που μένει?*
Αφού του διευκρίνισε την τοποθεσία, κατά τις 7 το απόγευμα πήγε στο σπίτι του Στέφανου.
Η γνωριμία μεταξύ τους πήγε υπέροχα, ευτυχώς για την Δώρα, τα δύο αγόρια κανόνισαν να ξαναβγουν.
Φεύγοντας ο Δημήτρης, την πήρε μαζί του για λίγες μέρες, έτσι όπως είχαν κανονίσει με τον αδερφό της.
Ο Στέφανος, θα μιλούσε στους γονείς για να της επιστρέψουν το κινητό.Όλα έγιναν βάση σχεδίου και το βραδάκι ο Στέφανος έστειλε μνμ στον Δημήτρη για να πάνε να πάρουν το κινητό της Δώρας!
Ελπίζοντας οι γονείς της, το μάθημα να της γίνει πάθημα, της έδωσαν πίσω το κινητό. Η Δώρα πήρε κι άλλα πράγματα μαζί της, έτσι ώστε να μείνει περισσότερο με τον Δημήτρη.
ESTÁS LEYENDO
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Novela JuvenilΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...