Κεφάλαιο 23ο

249 15 3
                                    

Σκεφτόταν σοβαρά τι θα κάνει μαζί της..
Τώρα που του άνοιξε την καρδιά της, νιώθει μια επιπλέον ευθύνη..
Η εμπιστοσύνη της, είναι πολύ σημαντικό πράγμα..
Φαίνεται ότι τον εμπιστεύεται τυφλά.. Μετά από αυτά που πέρασε με εκείνον τον τσόγλανο, δεν μπορεί να την πληγώσει. Δεν έχει το δικαίωμα..
Είναι ένα πληγωμένο κορίτσι, που από ότι φαίνεται δεν είχε την κατάλληλη υποστήριξη από τους γονείς της, οπότε έμαθε από μόνη της να είναι σκληρή..
Τον κρατούσε έξω από την ζωή της στην αρχή, αλλά στην συνέχεια ανακαλύπτοντας την ευαίσθητη μεριά του και όλα αυτά που πέρασε, ήρθε πιο κοντά του, δέθηκαν και ο ένας ανοίχτηκε στον άλλον.

"Δημήτρη, θέλεις να πάμε σήμερα σε κανένα μπαρ?" του λέει ναζιαρικα.

"Ναιι θα πάμε το βραδάκι.. Έλα να κάνουμε ντουζ και να ξαπλώσουμε.." της λέει την ώρα που σηκώνεται από το τραπέζι μετά το μεσημεριανό..

Κατά τις 8 το απόγευμα ξυπνάνε και κάθονται στο σαλόνι να απολαύσουν το σαββατιάτικο απόγευμα τους..

"Μωρό ξες τι.. Θέλω να μιλήσουμε σοβαρά για εμάς τους δύο.." του λέει λίγο ντροπαλά..

Ήρθε η στιγμή που απέφευγε, όπως ο διάολος το λιβάνι.
Δεν είχε σκεφτεί τίποτα..
Μόνο ότι δεν θέλει να την χάσει..
Για σχέση ούτε που του περνούσε από το μυαλό.
Η διαφορά ηλικίας τους ήταν μεγάλη οπότε όποιος το μάθαινε θα τον έβαζε την ταμπέλα του παιδεραστή και αυτός δεν ήθελε..

"Δημήτρη σου μιλάω δεν θα μου πεις τίποτα?" τον κοιτάζει απορημένη.

"Ε συγνώμη αφαιρέθηκα.."

"Πες μου λίγο.. Αυτό που έχουμε είναι κάτι σοβαρό ή να 'χαμε να λέγαμε?"

"Από την μεριά μου σοβαρό.. Αλλά δεν μπορώ να ξέρω πως εννοείς εσύ το σοβαρό.."

"Η σωστή ερώτηση είναι: με έχεις μόνο για να περνάς την ώρα σου ή νιώθεις κάτι για εμένα? Εγώ σου έχω πει τι νιώθω.." ξεκαθαρίζει την θέση της η Δώρα.

"Κι εγώ νιώθω κάτι για εσένα αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς είναι αυτό.."

"Λοιπόν, χωρίς να θέλω να σε πανικοβαλλω, θα σου θυμίσω ότι έχουμε πάρα πολύ καιρό να βάλουμε προφυλακτικό και ότι τελειώναμε μαζί μέσα μου.." του λέει πιάνοντας του το χέρι και ακουμπώντας το στην κοιλιά της..

L.N.E (LOVE NEVER ENDS) Where stories live. Discover now