"Τι??" τον κοιτάζει απορημένη με τα μάτια βουρκωμενα απ τους οργασμούς..
"Προφυλακτικό Δώρα! Πάντα πρέπει να φοράει ο άντρας!! Εγκυμοσύνες, αρρώστιες.." της λέει απότομα.
"Είσαι ο πρώτος που κάνει θέμα για το προφυλακτικό. Δεν μου έτυχε ποτέ τίποτα.."
"Ετσι μου έλεγε κ εκείνη, και πριν λίγες μέρες μου είπε ότι είναι έγκυος.. Να το κάνω εγώ τι?? Ότι είχα με εκείνη πάει, τελείωσε.."
"Από εμένα τι θέλεις?"
"Τίποτα. Απλά είσαι καυλιαρα και ταιριάζουμε στο σεξ. Δεν θέλω τίποτα παραπάνω και το καλό που σου θέλω είναι να μην ζητήσεις ούτε
εσύ κάτι παραπάνω..""Εντάξει, δεν μου έχει ξανατύχει βέβαια αυτό.. Μόνο σεξ.. Όσο αντέξω. "
"Τι εννοείς όσο αντεξεις? "
"Είναι μερικές στιγμές που νιώθω ότι μου λείπει αγάπη.."
"Μη μου αρχίζεις κουβέντα για αγάπες. Αν είναι δυνατόν. Σου λέω μόνο σεξ."
Νιώθοντας λίγο πιεσμένη και προσπαθώντας να αποδεχτεί την κουβέντα τους, τον ξαπλώνει ανάσκελα και ανεβαίνει αυτή από πάνω του βάζοντας του προφυλακτικό.
Αυτός αν και στην αρχή ήταν λίγο δύσπιστος, στην συνέχεια την πιάνει απ τους γοφούς και την κουνάει με δύναμη πάνω του.
Μετά από λίγο αυτή αρχίζει να τρέμει και να βουρκωνει πιο έντονα.
"Όχι όχι.. Τε-τελει-ω-νω"
"Κρατήσου μωρό μου.." της λέει γλείφοντας μία μία τις ρώγες της.Αρχίζει να μπαίνει με περισσότερη δύναμη μέσα της και αυτή με το ένα χέρι της έπαιζε με την κλειτοριδα της.
Αφού τελείωσαν μαζί, έμεινε για λίγο αυτή πάνω του και στην συνέχεια σηκώνεται..
"Που πας? Φεύγεις??" την ρωτάει με απορία.
"Εμ.. Ναι.. Πρέπει κάποια στιγμή να μου μιλήσεις.. Δεν είναι ωραίο να περνάω τόσο υπέροχα με έναν που δεν ξέρω τίποτα απολύτως για αυτόν πέρα από το όνομα του.. Πρέπει..."
"Όχι δεν πρέπει.. Δεν είναι όλα ρόδινα στην ζωή.. Κάποια πράγματα μπορεί να μην σου αρέσουν ή να σε τρομαξουν και να φύγεις.. Καλύτερα έτσι.."
"Πρεπει να μου μιλήσεις.. Πρέπει να ξέρω κάποια πράγματα για εσένα.. Υπό άλλες συνθήκες θα αρχίσω από μόνη μου να απομακρυνομαι.."Γυριζει το κεφάλι του προς το παράθυρο και κοιτάει έξω.. Ανάβει ένα τσιγάρο και ρουφάει μια τζούρα..
"Θες να σε πάω σπίτι σου?"
"Σοβαρά αυτό έχεις να μου πεις?" τον ρωτάει τσαντισμένη.
"Δεν μπορώ την πίεση κούκλα μου.. Έτσι είμαι, αν θες κάθεσαι, αν δεν θες φεύγεις.."
"Εντάξει λοιπόν.. Καλή συνέχεια.." του λέει καθώς ντύνεται και φεύγει απ το σπίτι του κλείνοντας με δύναμη την πόρτα..
VOCÊ ESTÁ LENDO
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Ficção AdolescenteΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...