Σαστισμενος την κοιτάζει στα μάτια και κάνει σενάρια τρελά..
Είναι 17 χρονών μόνο! Ανήλικη!!
Θα γίνω ρεζίλι όταν μαθευτεί ότι γκάστρωσα ανήλικη!
Το παιδί ποιος θα το μεγαλώσει?
Σχολείο δεν θα πηγαίνει.. Δουλειά δεν θα μπορεί να βρει..
Πώς έγιναν έτσι τα πράγματα?
Αυτή χαίρεται, το νιώθω ότι χαίρεται που είναι έγκυος.. Το είχε παραδεχτεί ότι είναι ερωτευμένη μαζί μου, οπότε επόμενο είναι να θέλει να γίνει μητέρα στο παιδί αυτού που είναι ερωτευμένη.
Εγώ όμως είμαι αρκετά μεγάλος για αυτήν....μακαρι να μην είχαν έρθει έτσι τα πράγματα..
"Δημήτρη.. Κάτι σου είπα.." τον λέει έντονα διακόπτοντας τις σκέψεις του..
"Συγνώμη αφαιρέθηκα.. Είσαι σίγουρη για την εγκυμοσύνη?" την ρωτάει σχεδόν ανέκφραστος.
"Είχα καθυστέρηση αρκετές ημέρες και πήρα ένα τεστ εγκυμοσύνης από το φαρμακείο.. Βγήκε θετικό.."
Μη μπορώντας να κάνει αλλιώς και αποφεύγοντας να την πληγώσει ειδικά τώρα που είναι έγκυος, την αγκαλιάζει και την φιλάει δείχνοντας την δήθεν χαρά του για την εγκυμοσύνη..
"Τι θα κάνεις με το σχολείο?"
"Θα πάω φέτος, θα τελειώσω κανονικά την τάξη και θα δώσω πανελλήνιες.. Ούτως ή άλλως η γέννα δεν με επηρεάζει εφόσον είναι το φθινόπωρο.." του λέει χαρούμενη που όλα είναι βολεμένα.
"Οι γονείς σου Δώρα! Τι θα γίνει με αυτούς. Δεν ξέρουν καν ότι έχεις σχέση και θα τους πεις ότι είσαι έγκυος? Είσαι πολύ μικρή για τέτοιες ευθύνες καλή μου.."
"Δεν θες το παιδί.. Το ήξερα.. Ήμουν σίγουρη ότι θα έχω κι εγώ την ίδια αντιμετώπιση όπως και η Κάτια.. Ήλπιζα ότι με εμένα τα αισθήματα σου ήταν πιο αληθινά, έτσι ώστε να μπορέσει να αποδεχτείς το παιδί μας! Αλλά όχι.. Εσένα το παιδί σου θυμάμαι που είναι και που θα είναι για μια ζωή όπως μου είχες τονίσει.. Μη με ξαναπλησιασεις.." του λέει κλαίγοντας με λυγμούς και απεκρούοντας κάθε άγγιγμα του..
ESTÁS LEYENDO
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Novela JuvenilΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...