.. Την τραβάει προς το μέρος του.
Αυτή δαγκώνει παιχνιδιάρικα το κάτω χείλος της. Την πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής και μόλις αυτή κλείσει τα μάτια, γυρνάει το κεφάλι και της ψιθυρίζει
"θες να πάμε κάπου πιο ήσυχα να γνωριστούμε?"
Αυτή γνέφει καταφατικά με λίγο ναζί, πληρώνει και φεύγουν.Την ρωτάει βγαίνοντας από το μαγαζί αν θέλει να περπατήσουν ή να πάνε κάπου με ωραία θέα.
Γυρνάει και του απαντάει ότι θα της κάνει καλό λίγο περπάτημα μετά από τόσο αλκοόλ." Εσύ μένεις εδώ κοντά?" τη ρωτάει.
"Ναι, 5 λεπτά από εδώ προς παραλία. Έχω κάνει κράτηση κάπου με την πιο ωραία θέα της πόλης. Θέλεις να πάμε εκεί, είναι κοντά.
"Και δεν πάμε! "Μετά από λίγο βλέπει ένα παγκάκι με θέα την Περαία και τον Θερμαϊκό και του λέει:
"Εδώ είμαστε πως σου φαίνεται; έρχομαι εδώ με τη κολλητή μου ή και μόνη μου όταν θέλω να σκεφτώ ή να ηρεμήσω."
"Όμορφα είναι, έχει όντως ωραία θέα" της απαντάει.Πέρασε αρκετη ώρα που μιλούσαν και γελούσαν μέχρι που ήρθαν λίγο πιο κοντά και είπε να κάνει τη πρώτη κίνηση.
Της χαϊδεύει το μάγουλο και τα μαλλιά. Την φιλάει και πριν καν το καταλάβει έχει ανέβει πάνω του.Της κατεβάζει με μια κίνηση το παντελόνι και αρχίζει να χαϊδεύει το μουνάκι της. Αυτή έχει γίνει μούσκεμα στάζει ολόκληρη μέχρι που στάζουν τα μπούτια της απ τα υγρά. Έτρεμε από ηδονή και αναστέναζε βαριά.. Του ανοίγει το φερμουάρ και τον βάζει μέσα της. Αυτή από πάνω έτοιμη να τελειώσει.. Ήταν τόσο σκληρός και έμπαινε με τόση δύναμη μέσα της...
Του λέει: "Δεν αντέχω άλλο θα τελειώσω."
Της δίνει ένα απαλό χαστούκι και της λέει: "Θα τελειώσεις όταν σου πω εγώ. Θέλω να τελειώσουμε μαζί και να νιώθουμε ο ένας τους σπασμούς του άλλου."
Τη πιάνει απ το λαιμό με το ένα χέρι και με το άλλο της βάζει δύο δάχτυλα από πίσω καθώς την σκίζει με μανία.
Αυτή αρχίζει να φωνάζει από ηδονή και να του λέει πιο δυνατά χύνω.
Της τραβάει τα μαλλιά και αρχίζει να τη φιλάει σιγά σιγά απ το στήθος της προς τα πάνω.
Αυτή τρέμει ολόκληρη και κόβεται η αναπνοή της... Βγαίνει σιγά σιγά από μέσα της καθώς τρέχουν τα υγρά στα μπούτια της...
Του ψιθυρίζει: "θέλω να σε ξαναδώ, ψάξε στη τσέπη σου για το τηλέφωνο μου." Φοράει τα ρούχα της και φεύγει..Είχε κιόλας ξημερώσει..
Ήθελε να την ξαναδεί..
Ήθελε κι αυτή να τον ξαναδεί..
...
VOUS LISEZ
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Roman pour AdolescentsΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...