Εκείνο το το βράδυ, το πέρασε στο σπίτι του και το πρωί πήγε στο σχολείο της.
Είχε φτάσει 13.10 και περίμενε πως και πως να περάσουν αυτά τα 5 λεπτά για να σχολασει!
Μόλις χτύπησε το κουδούνι βγήκε τρέχοντας και ξεκίνησε για το σπίτι του Δημήτρη..Για πολύ κακή της τύχη, πέτυχε στον δρόμο αυτόν που της χάρισε τις χειρότερες αναμνήσεις..
Και φυσικά βρισκόταν μπροστά της αυτοπροσώπως ο Μάκης..
Ήταν μέσα στο αυτοκίνητο του και νομίζοντας πως δεν την έχει δει, άρχισε να τρέχει προς την αντίθετη πλευρά..
Την κατάλαβε..
Έβαλε μπρος και το αυτοκίνητο ανέπτυξε ξαφνικά ταχύτητα κατευθυνομενο κατά πάνω της..Μπαμ..
Την χτύπησε.. Το αυτοκίνητο έπεσε με υπερβολική ταχύτητα πάνω της με αποτέλεσμα αυτή να πέσει στο πάτωμα..
Γύρω της μια λιμνούλα από αίμα..
Αυτός σοκαρισμένος..Την σηκώνει από τους ώμους και την μετακινεί στην άκρη του δρόμου ώστε να μην τραβάει τα βλέμματα..
Η κοπέλα δεν έχει τις αισθήσεις της..Δύο επιλογές.. Ή την πηγαίνει σπίτι του ή την αφήνει εδώ να την πάει κάποιος στο νοσοκομείο...
Σε οποιαδήποτε επιλογή είμαι ο ηττημένος σε αυτήν την υπόθεση. Θα με ανακαλύψουν και δεν την γλιτώνω την φυλακή!
Αφήνει την αναίσθητη κοπέλα στο πάτωμα και με το αυτοκίνητο του φεύγει όσο πιο μακριά μπορεί..
°°°
Είχε πάει 13.40 και η Δώρα δεν είχε εμφανιστεί ακόμη..
Από την μία ανησυχούσε ο Δημήτρη μήπως της συνέβη κάτι εφόσον το σπίτι του είναι 4 λεπτά απόσταση από το σχολείο.. Από την άλλη όμως μπορεί να το μετάνιωσε και να πήγε στον αδερφό της..Το ρολόι έδειχνε 2 η ώρα και η Δώρα δεν του έστειλε ούτε ένα μήνυμα..
Ντύνεται χωρίς δεύτερη σκέψη και παίρνει τον δρόμο για τον αδερφό της..Τον βρίσκει σε άθλια κατάσταση.
Μόλις τηλεφώνησαν από το νοσοκομείο για μια κοπέλα αναίσθητη.
Βρήκαν τα στοιχεία του από το κινητό της.
Χωρίς να χάσει χρόνο, πηγαίνουν και οι δύο με το αυτοκίνητο στο νοσοκομείο όπου βρίσκεται η κοπέλα..Ο γιατρός ακόμη δεν είχε βγει και ενημερώθηκαν οι γονείς της.
Η πιο άβολη στιγμή για τον Δημήτρη έφτασε.
Η ώρα της αποκάλυψης..
Απανωτές ερωτήσεις από τους γονείς της για το τι δουλειά έχει εκείνος έξω από την εντατική όπου είναι η κόρη τους, για το ποιος της το έκανε, για το πως είναι..Επιτέλους εμφανίζεται ο γιατρός..
"Είστε συγγενείς της Δώρας?"
"Η οικογένεια της.. Πείτε μας.." λέει ο αδερφός της στον γιατρό.
"Η κοπέλα είναι σε κρίσιμη κατάσταση και δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά τίποτα ακόμη.. Η κοπέλα δέχτηκε σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι. Όσον αφορά το μωρό μέσα της, λυπούμαστε πολύ αλλά το χάσαμε.." λέει και γιατρός και φεύγει με κατεβασμένο κεφάλι..
"ΠΟΙΟ ΜΩΡΟΟΟ?!?!" αρχίζει να ουρλιάζει ο πατέρας της και αρχίζει να επιτίθεται στον Δημήτρη.
YOU ARE READING
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Teen FictionΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...