Έχουν περάσει 4 μέρες από τότε που έφυγε εκνευρισμένη από το σπίτι του και δεν του έχει δώσει ακόμη κανένα σημάδι ζωής.
Της έχεις αφήσει χιλιάδες αναπάντητες κλήσεις..
Τα μηνύματα του εκατομμύρια, χωρίς κανένα αποτέλεσμα..Είναι μπερδεμένος. Δεν ξέρει τι να πει και τι να κάνει. Σε κάποιον πρέπει να μιλήσει. Με κάποιον τρόπο πρέπει να επικοινωνήσει με την Δώρα.
°°°
Χτυπάει η πόρτα για πολλοστή φορά αλλά η Δώρα ξαπλωμένη κάτω από τα παπλώματα της, αδυνατεί να μιλήσει..
Το μόνο που κάνει αυτές τις 4 μέρες είναι να κλαίει.. Δεν έχει βάλει τίποτα στο στόμα της, όσα παρακάλια κι αν δέχτηκε από τους γονείς της..Πώς μπορεί?
Αρνείται το παιδί μου.. Το παιδί αυτής που υποτίθεται ότι είναι ερωτευμένος..
Έφυγα και αυτός δεν έκανε τίποτα..
Ήθελα να έρθει τρέχοντας πίσω μου, να με αγκαλιάσει και να μου πει ότι μαζί θα είμαστε και σε αυτό..
Δυστυχώς τίποτα δεν έγινε έτσι..
Είμαι μόνη και αβοήθητη, με ένα παιδί μέσα μου που μέρα με την μέρα μεγαλώνει και νιώθω πολύ περίεργα.Φυσικά και βλέπω τις κλήσεις του..
Μου έχει αφήσει άπειρα μηνύματα..
Το μόνο που θέλω είναι να εξαφανιστεί από την ζωή μου, έτσι ξαφνικά όπως εμφανίστηκε και έτσι ξαφνικά όπως εξαφανίστηκαν όλα όσα ένιωσε για εμένα..Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει η μητέρα της κρατώντας ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι.
"Θα αφυδατωθείς μωρό μου με τόσο κλάμα! Πιες το σε παρακαλώ.." της λέει κοιτώντας την στα μάτια με απογοητευμένο βλέμμα..
"Ποιος ευθύνεται για την κατάσταση σου Δώρα? Μίλησε μας κορίτσι μου.. Μαζί σου είμαστε.. Με το μέρος σου.."Στεναχωρημενη αποχωρεί από το δωμάτιο, την στιγμή που η Δώρα στέλνει μήνυμα στον αδερφό της να έρθει να την πάρει..
Το γεγονός ότι πήγε να μείνει για κάποιο διάστημα στον αδερφό της, δεν άλλαξε καθόλου την διάθεση της εφόσον 24 ώρες το 24ωρο κλαίει..
Ο αδερφός της, μη μπορώντας αυτήν την κατάσταση στέλνει μνμ στον Δημήτρη..*Η αδερφή μου σήμερα ήρθε να μείνει σε εμένα.. Είναι πολύ χάλια και δεν μου μιλάει! Τι συνέβη? Έλα να της μιλήσεις εσύ*
*Καλύτερα όχι.. Με την αδερφή σου είχαμε μια έντονη διαφωνία.. Παρεξήγηση.. Αλλά δεν είμαι σε θέση να την λύσω.. Συγνώμη.. Καλή σας συνέχεια*
YOU ARE READING
L.N.E (LOVE NEVER ENDS)
Teen FictionΜία όμορφη 17χρονη κοπέλα και ένας γοητευτικός άντρας που μόλις έχει πατήσει τα 28 τι κοινό μπορούν να βρουν και πως μπορεί ο δρόμος να τους ενώσει? Έχουνε σκεφτεί ποτέ τι τους περιμένει? Πόσο μπορεί να κρατήσει μια σχέση βασισμένη στο σεξ, ανάμεσα...