Ne, ja ga nisam i dalje voljela

166 15 0
                                    

Probudili su me neki zvukovi koji su se čuli u prizemlju, ustala sam polako, obula papuče i krenula prema dolje. Vidjela sam Leona i Josha kako ulaze unutra.

"Hej, Sanna! Mi smo te probudili zar ne?" pitao me Josh dok je zatvarao vrata.

"Da, ali jedino mi to od vas ne smeta." rekla sam pospano. Vidjela sam koliko je Leonu lice otečeno, imao je i neku vrstu proteze. Nije mogao ništa govoriti, ali bio je vidno neraspoložen i razočaran. Samo sam mu prišla i poljubila ga u obraz. Nasmiješio se i tek tada sam vidjela tu njegovu protezu.

"Možeš ostati ako hoćeš." rekla sam Joshu na što je on samo odmahnuo rukom.

"Ne mogu, preumoran sam, možda dođem sutra, vidimo se i pazi na Leona. Laku noć oboma."

"Laku noć Josh, hvala, vidimo se." rekla sam, a Leon mu je samo mahnuo rukom. Bilo mi ga je žao, dok ga gledam tako i vidim kako nekoliko dana neće moći govoriti niti jesti kao što to normalni ljudi.

"Hajmo u krevet, umoran si." rekla sam i krenula u sobu a on je otišao u kupatilu.

Dok sam ležala, gledala sam u telefon i listala Instagram. Fotografija koja mi je plijenila pažnju bila je za mene neshvatljivo uvredljiva, ni sama ne znam zašto. Mene to nije smjelo doticati,  a doticalo me.

Gledala sam Erikovu sliku sa njegovom novom djevojkom. Ne, ja ga nisam i dalje voljela, ali ne znam ni sama zašto me nešto mučilo u vezi toga.

Ja sam bila sretna s Leonom i istina, on je zaslužio biti sretan s nekom drugom curom. Ja sam odlučila da nikad više neće biti nešto među nama i obećala sam sebi i svima ostalim da on za mene više ne postoji i ne smije da postoji.

@eriik_t objavljuje fotografiju na Instagram.

@eriik_t objavljuje fotografiju na Instagram

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

143 likes 2 comments

@eriik_t : i still wonder what would i be without you. MY LUCKY STAR, MY SOULMATE.  tagged : @evakviigmohn

Leon je došao i ostavila sam telefon. Legao je pored mene a ja sam se naslonila na njega. Zagrlio me i tako zagrljeni smo zaspali.

-

Leon P.O.V.

Probudio sam se pored Sanne, polako sam ustao da je ne probudim. Kako je samo lijepa dok spava. Uzeo sam telefon i uslikao je.

@leon_goretzka objavljuje fotografiju na Instagram.

@leon_goretzka objavljuje fotografiju na Instagram

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

10.756 likes comments disabled

@leon_goretzka: my sleeping beauty. @sanna_jelic <3

Sišao sam u kuhinju i napravio sebi kafu. Nisam mogao normalno ni kafu popiti, i za to sam morao koristiti slamku. Sjedio sam, pio kafu i gledao nešto na TV - u. Sa sprata je sišla Sana. Želio sam joj reći dobro jutro ali sam samo nešto promumljao.

"Dobro jutro i tebi." nasmijala se i protrljala oči. Uzela je šolju kafe i sjela je pored mene. Naslonila se na moje rame i tiho je nešto pjevušila. Volio sam slušati njen glas, iako je ona mislila kako ima najiritantniji glas na svijetu. Zasigurno nije ni primijetila da je tako pomno slušam, kao da je zaboravila da sam tu, pored nje.

Uzeo sam telefon i  na njemu joj napisao - moram doktoru kasnije, ideš sa mnom?

"Naravno da idem, zašto i pitaš... Hajde još malo da sjedimo ovako, ne želim da te pustim, najvie volim kad sam tu, pored tebe..."

Ja sam se samo nasmiješio i poljubio je u čelo.

Ta djevojka me izludjivala, ali ne u negativnom smislu. Kroz nekoliko mjeseci u njoj sam ugledao osobu sa kojom zelim provesti ostatak svog zivota.

Samo ona je ta koja možeu jednom trenutku da me iznervira, a već u drugom da me smiri. Ni sama nije svjesna, koliko je ustvari posebnaa.



Tako kratak dio, ali nisam imala ni inspiracije ni vremena za nešto bolje i duže, žao mi je... Sljedeći put će biti duži promiseee <3

savršen par - Leon GoretzkaWhere stories live. Discover now