gdje god si ti, tu sam i ja

453 15 1
                                    


Gotovo cijeli trening sam mislila o Leonu, u početku je djelovao kao jedan arogantan momak, prije svega, Schalker, ali istog trenutka kad sam uvidjela da je novi igrač Bajerna postao je jedan normalan fini dečko. Nisam mogla vjerovati da mi se dogodilo to što se dogodilo. Da li ću ga opet sresti, da li ću dobiti priliku da mu odem na utakmicu?

Leon P.O.V

Sanna, Sanna Jelić.. Kakvo neobično ime ima ta djevojka, Skandinavka koja mi je osvojila srce onog trenutka kad sam je zalio kafom. Kakav li je prvi utisak o meni stekla tad? Divan prvi utisak sam i ostavio, šeprtljavi dečko koji ne zna za osnove kulture.

"Dečko, fokus na trening!" povikao je Joshua smijući se.

"Fokusiran sam, Kimmich, samo ti se čini da nisam!" sarkastično se nasmijao namigujući.

Nakon još pola sata treninga ušli smo u svlačionicu i Joshua me je odgurnuo.

"I? Ko je sretnica?" zlobno se nasmiješio gledajući me.

"Mora da se šališ Josh, sretnice nema već godinama!" nasmijao sam se .

"I ti i ja znamo da lažeš ali dobro, kako god ti kažeš..." Joshua mi je rekao i okrenuo se.

Nakon što sam se spremio polako sam krenuo prema kući. Opet sam uhvatio sebe kako mislim o njoj. U glavi su mi samo njene plave oči i njen tako nespretan njemački.

Brzo sam stigao kući i uzeo telefon. Dok sam listao po Instagramu sjetio sam se- zapratit ću Sannu na Instagramu. Ukucao sam njeno ime i nije je bilo teško pronaaći, nisam siguran da na svijetu postoji još djevojaka s njenim imenom. U opisu joj je stajao Bayern Munchen slogan - Mia San Mia. Znao sam da je navijačica, znala je o svakom fudbaleru više nego i ja sam.

Follow. Bilo je vrlo jednostavno učiniti. Sada se samo nadam da će uzvratiti. Čudno je to, momak koji ima preko 500 000 followers čeka jedan follow od jedne djevojke. Nije ni svjesna koliko bi mi upravo taj jedan, njen, follow značio.

Profil joj je bio zaključan, što je značilo da mi je potrebno mnogo strpljenja da bih ugledao njene fotografije, za koje sam siguran da su prelijepe, baš kao i ona.

Moje misli o njoj, prekinulo je zvono telefona. Laura, moja sestra me zvala.

"Hej, Leon, šta ima?"

"Ništa značajno, trening, dosada i tipični ja. Šta ima kod tebe, kako je Jonas?"

"Sve je super, nego, htjela sam te pitati... Da li bi ti smetalo kad bismo Jonas i ja došli na par dana kod tebe, jer imam nekog posla u Minhenu, ne bih baš da plaćam hotel pored brata u Minhenu..."

"Naravno da možete. Uostalom, nismo se vidjeli odavno. Kad planirate doći?"

"Pa, najvjerojatnije sutra ujutro ako ti ne smeta."

"Naravno da ne Laura, dobrodošli ste u bilo koje doba dana. Vidimo se onda sutra?"

"Vidimo se Leon, hvala i volim te." prekinula je.

Znači, sutra imam posjetu. Mnogo mi je nedostajao mali Jonas, moj 4-godišnji nećak. Laura je jedna od moje tri starije sestre. Živi u Kelnu, pa je vjerojatno zbog daljine željela noćiti par dana.

Sanna P.O.V

Došla sam s treninga, mrtva umorna. Čim sam ušla u kuću, otišla sam u sobu, presvukla se u udobnu trenerku i sjela na kauč. Napokon, došla sam i do telefona. Listala sam Instagram i nisam ni obraćala pažnju na obavijesti. Vidjela sam kako sam dobila par novih followers, između ostalog, obavijest koja mi je privukla pažnju, doista privukla pažnju ,bila je ona u kojoj se spominje Leonovo ime.

savršen par - Leon GoretzkaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora