:BÖLÜM16: BENİM KOCAM

21.3K 1.3K 250
                                    

**Sınır:100 Yorum ve 200 Vote

Eylül'ün ödevine yardım ederken durmadan aklıma Selim'in söyledikleri geliyordu. Ona deneyeceğim dediğimde Ozan'ın,
Defne yüzünden tekrar hayal kırıklığına uğramaması için bu sözü vermiştim.

Bunu yapma amacımı bilmiyordum. Tek bildiğim şey Ozan'ı üzgün görmemekti. Son konuşmamızın onu ne kadar üzdüğünü fark etmem uzun sürmüştü bunun benim yüzümden olması da buna eklenince bunu yapmak en iyisi olacaktı.

"Ben acıktım."

"İn bakalım aşağıya, ben de buraları toparlayıp geliyorum." Eylül odadan çıkarken ben kitaplarını toplamaya başladım. Ozan bu akşam eve geleceğini söylemişti ama anlaşılan bu dediğini yapmayacaktı.

İşim bittiğinde odadan çıkıp merdivenlerden aşağıya indim. Salona girdiğimde kısa bir süre şaşkınlık yaşanmıştım. Defne buradaydı Ozan ile birlikte yemek masasında oturuyorlardı.

"Ayça abla." Eylül beni fark ettiğinde şaşkınlığımı giderip yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirdim.

"Ayça'da geldiğine göre yemeğe başlıya biliriz."

Defne bana bakıp gülümserken onun karşısına geçip oturdum. Ozan'ın onu buraya getirmesini hiç beklemiyordum. Hem neden bir kadın eski nişanlısının evine gelir ki, hele o kişi evliyse. Ozan ile göz göze geldiğimizde,"Yarın yine gidecek miyiz?"Defne araya girdiğinde Ozan ona dönüp,"Seni alırım." Dedi.

Bunlar nereye gitmişlerdi ki? Hem neden ikinci kez tekrar gidiyorlardı.
Hadi Ayça sen böyle şüpheci bir kadın değilsin kendine gel.

"Avukatlık mesleğin sadece Ozan için mi geçerli?" Defne'ye bakıp,"Hayır,
herkes için geçerli." Dediğimde Ozan'ın bana baktığını hissediyordum."Ozan çalışmana izin veriyor mu?" Defne bir yandan yemeğinden yerken amacının ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.

"Gördüğün gibi veriyor." Dediğimde Defne şaşırarak Ozan'a bakmıştı. Tamam aslında başkalarıyla çalışmama izin vermiyordu ama kendimi onun karşısında ezdirmeyi hiç düşünmüyordum."Sen ne iş yapıyorsun? O kadar mafyanın içinde sen de kadın mafya mısın?" Tabağıma biraz salata koyarken bakışlarım Defne ve Ozan'a kaymıştı. Yanlış bir şey mi söylemiştim?

"Mafyalık bir iş değil."

"İş olmadığını biliyorum sizinki sanki hobi gibi."

"Defne sen beni çalışma odamda bekle." Ozan araya girerken Defne ayağa kalkıp merdivenlere yönelmişti. Demek ki bu eve önceden de gelmiş,gerçi ben ne saçmalıyorsam kız Ozan'ın eski nişanlısı tabii ki bu evi bilecek.

"Ben de doydum,size afiyet olsun." Eylül'ün bu kadar düşünceli olmasına artık alışmıştım. Masada ikimiz tek kalınca konuşan Ozan olmuştu.

"Sana dışarıya çıkma dedim." Sakince bunları söylerken,"Başının yine belaya girdiğini duydum. Ayrıca seni merakta ediyordum." Dediğimde Ozan'ı tebessüm ederken görmüştüm.
Niye şimdi güldü ki?"Beni merak ettin yani?" Konuşmasına devam edip,
"Gördüğün gibi çok iyiyim." Bunu görmemek pek mümkün değildi.

"İyi olduğunu görebiliyorum hem zaten başından merak etmemem gerekiyormuş." Lafı uzatmama hiç gerek yoktu,hem öyle olursa konuşmanın nereye gideceğini bilmiyordum."Defne ile aran iyi gibi."
Ozan bakışlarını bana çevirdiğinde,
"Yani beraber iyi gözüküyorsunuz." Bir an da ağzımdan bunlar çıkarken ben bile kendime şaşırmıştım.

Ozan ayağa kalktığında,"Sana iyi akşamlar." Deyip merdivenlere yönelmişti. Arkasından öylece bakarken konuşmanın burada biteceğini beklemiyordum. Ne bilim söylediğim onca şeye bir cevap verir diye beklerken o gitmişti.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin