Τέσσερις εβδομάδες μετά...
Έβελιν POV"Λοιπόν καταστροφή με πόδια..." Αρχίζει να μου λέει ο Στέφαν κερδίζοντας επιτέλους την προσοχή μου μετά από τον μονόλογο που έβγαλε και τον κοιτάζω.
"Κατάλαβες τίποτα από αυτά που είπα η θες να σου το ξανά εξηγήσω?" Με ρωτάει και γνέφω αμέσως θετικά.
Άλλο το ότι δεν ξέρω καν για τι πράγμα μιλάμε.
Νομίζω πως μου εξηγεί μαθηματικά αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρη.
Ίσως να είναι και φυσική η χημεία.
"Ωραία πες μου τι κάνουμε." Μου λέει καταλαβαίνοντας πως δεν του έχω δώσει την παραμικρή σημασία τόση ώρα και καθαρίζω τον λεμό μου.
"Πολύ καλά. Εσύ? Πως πάει? Όλα καλά? Η γυναίκα τα παιδιά όλα καλά?" Τον ρωτάω και με κοιτάζει αυστηρά.
"Έχεις ακούσει έστω ένα πράγμα από αυτά που σου έχω πει η μιλάω στον τοίχο?" Με ρωτάει αυστηρά.
"Ναι... Ότι μου είπες... Λίγα δευτερόλεπτα πριν." Λέω αμήχανα και ξεφυσαει.
"Κακώς σου έδωσα αυτά τα μυθιστορήματα να διαβάσεις. Να μαντέψω έχθες το βράδυ δεν κοιμήθηκες μέχρι να τελειώσεις εκείνη την χαζομαρα που διάβαζες έτσι?" Με ρωτάει.
"Πρώτων! Το βιβλίο μου δεν είναι βλακεία! Είναι υπέροχο και το αγαπάω!" Του λέω και ρολάρει τα μάτια του.
"Δεύτερον γιατί κάνουμε... Μαθηματικά? Δεν μου αρέσουν καν. Ξέρεις για κάποιον λόγο πήγα στο Πανεπιστήμιο ανθρωπιστικών σπουδών και όχι θετικών. Γιατί απεχθάνομαι αυτά... Τα πράγματα με τους αριθμούς." Γκρινιάζω.
"Γιατί Έβελιν σκέφτομαι κάποια στιγμή να ξεκινήσεις να έρχεσαι στην εταιρεία μου να δουλεύεις οπότε πρέπει να μάθεις οικονομικά. Δεν γίνεται να μιλάμε για της οικονομικές εξελίξεις και εσύ να ξέρεις μόνο για... Τον Πίτερ και την Αναμπέλα." Μου λέει κάπως απαξιωτικά.
"Ναι αλλά ο Πίτερ και η Αναμπέλα κάνανε κάτι ενδιαφέρον. Μιλούσαν είχαν μια ιστορία. Τα μαθηματικά και οι αριθμοί τι ιστορία έχουν? Μήπως παντρεύτηκε η διακρίνουσα τον κοινό παράγοντα και η κακιά συνάρτηση ήθελε να τους χωρίσει?" Τον ρωτάω και γελάει μαζί μου.
"Όχι αλλά μας προσφέρουν πολλά λεφτά. Σε αντίθεση με τις χαζομαρες που κάθεσαι και διαβάζεις." Μου λέει και τον κοιτάζω μουτρωμένη.
"Μα καλά! Από που και ως που να δουλεψω εγώ στην εταιρεία σου με μαθηματικά? Εγώ λατινικά μάθαινα να μεταφράζω στο Πανεπιστήμιο." Του λέω και με κοιτάζει σοβαρά.
YOU ARE READING
Ο φύλακας διάβολος μου
Paranormal"Τελικά για εγκληματίας δολοφόνος δεν είσαι κακός." Του λέω γελώντας και πίνω λίγο από την ζέστη σοκολάτα που μου πρόσφερε. "Και εσύ για μικρό εκνευριστηκό πλάσμα δεν είσαι τόσο χαζό.."Μου απαντάει και γελάω αθώα με αποτέλεσμα να μου χαμογελάσει κ...