"Σε μισώ γιατί σε αγαπώ"

3.3K 298 231
                                    

Παιδιά...

Απλά εξηγειστε μου κάτι...

Πως γίνεται πάντα να μπλεκω σε τέτοιες καταστάσεις και κάποιος να απειλεί να με σκοτώσει?

Δηλαδή πως?

Μήπως πάει κάτι λάθος με το ζώδιο μου?

Ζυγός είμαι λέει κάτι το ωροσκοπίο μου για δολοφονικές επιθέσεις εναντίον μου?

Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο Στέφαν αυτή την στιγμή θέλει να με στείλει να δω τι νέα έχει η γιαγιά μου η Κλαούντια που πέθανε πριν 25 χρόνια.

Αυτή την υποψία μου βέβαια βασίζεται στο γεγονός ότι με έχει κολλήσει στον τοίχο κρατώντας σφιχτά τον λεμό μου με ένα όπλο στο κεφάλι μου και έχει το βλέμμα του τρελού επειδή μόλις έμαθε πως ο δεύτερος μεγάλος έρωτας που νόμιζε πως ήταν μια απλή γλυκιά δυναμική γυναίκα είναι στην πραγματικότητα μια τρελή δολοφόνος που έκλεψε την ταυτότητα της αδελφής της τα είχε κρυφά με τον αδελφό μου τον οποίο μόλις χώρισαν τον απειλούσε ότι θα με σκοτώσει για να τους καταστρέψει. Και ο αδελφός μου τελικά ζήτησε από τον πατέρα μου να την σκοτώσει και εκείνη πέθανε υποτίθεται στην αγκαλιά του τότε καλού Στέφαν μετατρέποντας τον σε ένα ψυχωτικό δολοφόνο και εκτός αυτό θέλει να με σκοτώσει και αυτή.

Και εδώ τώρα έχουμε το μεγάλο ερώτημα...

Ο Στέφαν θα συνεχίζει -με τεράστια αποτυχία βέβαια αλλά δεν παραπονιέμαι και όλας- να με προστατεύει ή θα με σκοτώσει?

Πραγματικά θέλω πολύ να μάθω γιατί απλά τόση ώρα ο αδελφός μου και αυτός τσακώνονται και δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να ζω ή όχι.

"Πες μου έναν καλό λόγο να μην την σκοτώσω!" Φωνάζει.

"Το ότι μου πέρασαν οι αυτοκτονικές τάσεις πιάνεται?" Τον ρωτάω και με κοιτάζει δολοφονικά.

"Πες μου δύο καλούς λόγους!" Φωνάζει ξανά.

Να παρεξηγηθώ εγώ τώρα?

"Σε παρακαλώ Στέφαν... Σκέψου λογικά... Τι φταίει εκείνη? Είναι θύμα σε αυτή την ιστορία! Γιατί να μην ζήσει?" Ρωτάει ο Άντριου για να τον μεταπείσει αλλά ο Στέφαν με σφίγγει ακόμα περισσότερο.

"Λυπησου την... Είναι παιδί ακόμα. Δεν έχει ζήσει τίποτα ακόμα. Σε παρακαλώ! Μην της κάνεις κακό... Μην μας προδόσεις. Μην την σκοτώσεις... Ξέρω ήταν λάθος που δεν σου μίλησα. Αλλά... Φοβόμουν για εκείνη... Σε παρακαλώ μην την σκοτώσεις. Κοιτά την. Της αξίζει να πεθάνει?" Λέει ο Άντριου και ο Στέφαν με κοιτάζει στα μάτια.

Ο φύλακας διάβολος μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant