Ακούστε το τραγούδι πάνω είναι τέλειο 😍😍😍
Evelyn POVΜόλις του ανακοίνωσα ότι θέλω να φύγω έγινε άσπρος... Σαν το πανί.
Λες και όντως δεν θέλει να φύγω.
Λες και όντως νοιάζεται για εμένα...
Όμως εκείνο το βράδυ... Απέδειξε πως δεν νοιάζεται...
Μου συμπεριφέρθηκε τόσο... Μα τόσο άσχημα...
Και ο μπαμπάς μου...
Το έχω καταλάβει... Με μισεί όσο τίποτα άλλο... Αλλά δεν μπορώ να τον αφήσω στην φυλακή για μια δολοφονία που δεν έγινε.
Και επείσης το να θεωρούν ότι είμαι νεκρή δεν είναι και ότι καλύτερο για εμένα...
"Έβελιν... Κοιτά... Ξέρω πως είσαι έξαλλη μαζί μου... Πως με μισείς... Πως δεν θέλεις ούτε να με βλέπεις... Και έχεις όλα τα δικιά με το μέρος σου... Όμως... Έβελιν... Δεν μπορώ να σε αφήσω να φύγεις. Είναι επικίνδυνο... Θα σου κάνουν κακό... Και... Και δεν θέλω." Μου λέει λυπημένος και δαγκωνω τα χείλη μου.
"Θέλω να σπούδασω. Να είμαι ελεύθερη και από τον πατέρα μου... Και από εσένα. Θέλω να φτιάξω μια νέα ζωή και να βρω δύναμη έτσι ώστε να τα καταφέρω μόνη μου. Δεν θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου κλεισμένη σε ένα σπίτι ενώ θα φοβάμαι πως εσύ ανα πάσα ώρα και στιγμή... Μπορείς να μου κάνεις κακό." Του λέω και προκειμένου να μην δει τα δάκρυα στα μάτια μου αμέσως σηκώνομαι και τρέχω πάλι πάνω στο δωμάτιο μου.
Εκεί αρχίζω να κλαίω ξανά μόνη μου...
Θέλω να τον αφήσω όμως δεν μπορώ γαμώτο!
Φοβάμαι να είμαι πάλι μόνη μου.
Και όταν έρθει το βράδυ και πέσει το σκοτάδι εγώ τι θα κάνω?
Αν κάποιος έρθει να μου κάνει κακό?
Δεν θέλω...
Αλλά δεν μπορώ να ζω και με τον φόβο ότι ο Στέφαν θα ξανά χάσει τον έλεγχο και θα μου επιτεθεί ξανά να με χτυπήσει και να με πληγώσει.
Είναι κακός...
Πολύ κακός...
Εκεί που νόμιζα πως είχε έστω μια μικρή και μαύρη καρδιά μου απέδειξε το αντίθετο με αυτό που μου έκανε.
Ξαφνικά η πόρτα χτυπάει απαλά και η Μέλανι μπαίνει μέσα ενώ εγώ σκουπίζω υα δάκρυα από τα μάτια μου.
"Δεν είναι κακό να κλαις. Ειδικά μπροστά μου... Ψυχολόγος είμαι... Καταλαβαίνω πότε κάτι βαραίνει την ψυχή σου και χωρίς να δω δάκρυα και κόκκινα μάτια." Μου λέει και κάθεται δίπλα μου.
ESTÁS LEYENDO
Ο φύλακας διάβολος μου
Paranormal"Τελικά για εγκληματίας δολοφόνος δεν είσαι κακός." Του λέω γελώντας και πίνω λίγο από την ζέστη σοκολάτα που μου πρόσφερε. "Και εσύ για μικρό εκνευριστηκό πλάσμα δεν είσαι τόσο χαζό.."Μου απαντάει και γελάω αθώα με αποτέλεσμα να μου χαμογελάσει κ...