-Какво точно правят гаджетата?-каза чернокосия и погледна към любимия си.
Беше минал един ден, откакто Джехьон и Дойонг излизаха. Сега те двамата се намираха в къщата на чернокосия.
Другия се замисли. Никога досега не бе излизал с момче, в което наистина е бил влюбен в него, затова не знаеше как точно да се държи.
-Да си призная и аз не знам!-прегърна го кестенявия.-Но знам, че ще разберем.
Дойонг се засмя и сложи ръка на устата си, опитвайки се да прикрие усмивката си.
-Защо се смееш?-нацупи се другия.
-Защото си мислех, че велекия Джънг Джехьон, който е излизал с толкова много хора, поне ще знае как точно се държат гаджетата.
-И аз знам!-нацупи се Дже.-Просто не мисля, че трябва да се държа така с теб, както като бях с другите. Ти си много по-специален от тях.
Щом чу думите му, Донс наведе засрамено глава. Целия се бе зачервил и се опитваше да скрие този факт от другия. Беше го срам, че толкова лесно се поддаваше на другия.
-Много си сладък като се зачервиш.-сподели Дже, при което си спечели лек удар по рамото.-Ауч!
-Наистина ли те заболя?! Съжалявам!-паникьоса се Дойонг, а Дже само се засмя.
-Не ме заболя, миличък, само се преструвах.-призна си кестенявокосия и дари другия с бърза целувка по устните.
Щом усети устните на другия върху свойте, чернокосия инстинктивно разтвори леко устни. Джехьон се възползва от това и вкара езикс си в устата на другия, при което Донс изстена тихо. Джехьон целуваше чернокосия жадно и немаситно, но изведнъж се чу почукване на вратата. Двамата се отделиха за отрицателно време и Донс отиде да отвори.
Вече пред вратата,Дойонг погледна през шпионката и видя познато лице, което изобщо не искаше да вижда в този момент. Той отвори вратата и изгледа безизразно към човека пред него.
-Какво искаш?
-Какво е това отношение към братовчед ти, Дойонг?!- скара му се другия.
Чернокосия извъртя очи.
-Добре тогава. Какво искаш,скъпи ми братовчеде Джони?!-каза вече изнервен Донс.
По-високия бутна Дойонг, минавайки покрай него и влизайки във всекидневната, не забелязвайки седящия там Джехьон.
YOU ARE READING
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?