°31°

461 47 36
                                    

Джехьон седна до гаджето си,което щом го усети облегна главата си на рамото му. Те двамата заедно с Юта,Тен и Джони се намираха на летището,очаквайки червенокосия най-после да се върне. Вече беше минал цял месец и вчера Тейонг им бе звъннал или по скоро на Юта бе звъннал, за да му каже, че днес ще пътува и с кой самолет щеше да е.

-Дойонги, спи ли ти се?-попита загрижено Дже и погали с палец лицето на любимия си.-Студено ли ти е? Искаш ли якето ми, не искам да замръзнеш.

Донс погледна към брюнета до себе си и му се усмихна. Толкова много му харесваше как другия се държеше с него. Всичките мили комплименти, сладките целувки, огромната му загриженост, всичко това го обожваше толкова много.

Той се приближи до него и сля усните им в кратка, но сладка целувка. Движеха устните си бавно и лениво, наслаждавайки се на това преживяване. Отделиха се един от друг, като на лицата и на двамата се бяха появявили ярки усмивки.

-Джехьон, обещавам ти, че ако още веднъж те видя да целуваш братовчед ми ще те убия!-заплаши го Джони, но Дже изобщо не го отрязи, а си продължи да гледа любимия.

-Не разбирам защо се драчиш с Джехьон при условие, че брат ми ти бе казал същото и ако не беше той вече да си умрял.-обади се Тен, спечелвайки си тъжно личице от гаджето си.-Какво сега? Защо ме зяпаш така?

-Защо никога не си на моя страна, Тени?-измрънка недоволно Йонгхо, я тайландеца извъртя очи.

Чу се женски глас, който ги уведоми, че полетът, на който се очакваше да се намира Тейонг ще закъснее с петдесет минути, заради неочакваните климатични промени.

Щом чу това Юта ококори очи. Седна на другото място до Дойонг и въздъхна изморено. Как така точно на червенокосия полетът да бе забавен, а на другите не? Какъв беше този техен късмет?

-И ако това не е късмет.-подхвърли Джехьон не осъзнавайки какво точно бе казал,но щом усети лакътя на гаджето си в корема веднага разбра какво бе казал.-Така де, исках да кажа, че това е пълен ужас!

Юта изобщо не реагира на това, което Дже каза. Той само се облегна назад, намествайки се по-удобно и затвори сънено очи. Ако не друго поне да се наспи и когато с Те се видят да има енергия, за да могат да прекарат целият ден заедно.

°•°•°•°•°•°•°•°

-Теджин, как така полета ще закъснее?-попита вече ядосан Тейонг.-Нали трябваше да няма никакви проблеми! Провери поне седем уеб сайта и ми каза, че навсякъде пише, че щяло да бъде топло и слънчево през целия ден!

『Buy my love』Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang