Дойонг бутна леко Джехьон,отделяйки се от него.
-Дже, не мисля, че това е правилно.- каза Донс, гледайки другия изплашено.
Беше го страх. Никога досега не го бе правил. Да, Дойонг беше все още девствен. Нормално все пак никога досега не беше имал гадже. Първото момче, което се заинтересува от него бе Джехьон.
-Дойонги, вече не мога да ти устоя. Искам те!-каза Дже и тъкмо щеше отново да целуне любимия си, когато нещо го спря.
Кестенявия се спря, виждайки страха изписан в очите на другия. Защо се страхува? Джехьон веднага се отдръпна от другото момче и го погледна притеснено.
-Дойонги, страх ли те е?-попита загрижено кестенявокосото момче и сложи лявата си ръка върху тази на Донс.
Чернокосия преглътна тежко и погледна колебливо към момчето до себе си. Дали не трябваше да му каже, че е девствен? Ами ако го помисли за задръстен? Тогава сигурно ще иска да скъсат и Дойонг ще остане съкрушен.
-Дойонги, можеш да ми споделиш всичко.
-Ако ти го кажа ще ме помислиш за пълен глупак и ще ме зарежеш!
От очите на чернокосото момче закапаха сълзи и той сложи ръката си на лицето, за да прикрие този факт.
-Мислиш си, че ако разбера че си девствен ще те зарежа? Така ли?-попита Дже, спечелвайки си учуден поглед от другото момче.
-Т-ти как разбра?-попита чернокосия, продължавайки да плаче.
Джехьон се протегна, изтривайки една от сълзите, които се спускаха по снежно бялата кожа на чернокосия. След това се доближи до него и го целуна нежно. Щом се отделиха, Джехьон се загледа в красивите очи на любимия човек.
-Никога не бих те изпставил! Ти си най-ценното нещо в моя живот! Бих убил за теб!-каза Дже и целуна Донс по челото, при което другия се изчерви.
-Значи не е проблем за теб, така ли?-запремига той.
-Разбира се, че не ми е проблем! В момента единственият проблем ми е това, че имам виждам че те е страх.
Чернокосия се сгуши в другия, поставяйки главата си върху гърдите му.
-Дже, ще бъде ли проблем ако изчакаме още малко преди да направим тази голяма крачка в нашата връзка?
-Разбира се, колкото време ти е нужно, любов моя!-каза Джехьон и отвърна на прегръдката на гаджето си.
KAMU SEDANG MEMBACA
『Buy my love』
Fiksi PenggemarДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?