°2°

1.1K 87 2
                                    

Дойонг тичаше надолу по улицата, не знайки на къде ходи. Беше толкова ядосан от постъпката на Джехьон, че гнева го бе заслепил напълно.

Изведнъж чернокосия чу викане зад себе си и се обърна ядосано, мислейки си, че пак беше оня глупак и щеше да му се разкрещи, но разбра, че това бе най-добрият му приятел Юта.

-Дойонг, защо си в моя квартал? Ти нали живееш в другата посока, защо си тръгнал в тази?-попита японеца и след това се загледа в лицето му, виждайки сълзите в очите му.-Хей, добре ли си? Защо плачеш?

Чернокосия прегърна Накамото и зарови лице във врата му.

-Юта, аз приличам ли ти на проститутка?-пропака Ким.

-Не! За какво говориш?-обърка се японеца.-Защо трябва да приличаш на проститутка?

Дойонг не каза нищо, а продължи да плаче, само че този път по-силно.

-Дойонги, спри да плачеш!-Юта започна да движи ръката си по гърба на Дойонг.-Искаш ли сега да дойдеш у нас и да ми разкажеш какво е станало,а?

Чернокосия само кимна в знак на съгласие и двамата тръгнаха към дома на Накамото.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Джехьон паркира колата си в гаража и влезе вътре в къщата. Кестенявокосия се насочи към стълбите,чаквайки се нагоре към стаята си. Той натисна дръжката на вратата и отвори вратата, влизайки вътре в стаята. Когато влезе, той завари заспалия на леглото си Тейонг.

Дже погледна леко ядосано и го ритна по крака, събуждайки го.

-Защо спиш на леглото ми?!-попита видимо ядосан Джехьон.

-Защо се ядосваш? И друг път съм спал на леглото ти.-каза червенокосия и се повдигна в седнало положение.- Какво стана нали уж щяхме да се видим след училище? Защо те няма никакъв?!-почти се развика той.

Джехьон не му обърна никакво внимание и просто отиде и си взе халата. След това излезе тихо и спокойно, все още игнорирайки Тейонг.

Джехьон влезе в банята и пусна водата. Горещата вода се стичаше по тялото му, докато ума му беше зает от мисли за чернокосия. Нима някакво момче, което бе срещнал преди час, успя да превземе ума му изцяло? Трябваше да се отърси от мисли за него. Не можеше да го остави да си играе с него.

『Buy my love』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin