Юта гледаше към телефона си, чакайки обаждането на гаджето си. Въпроса на Тейонг пробуди у него любопитство и сега нямаше никакво търпение да научи за какво ставаше дума. Наистина не разбираше защо му трябваше на червенокосия да знае дали Дойонг е бил в Тегу преди десет години и още нещо, което не разбираше бе това как другия е разбрал за пътуването на приятеля му.
Телефона му извибрира и той побърза да го вземе. Вдигна на гаджето си и се усмихна щом чу сладкия му глас.
-Ало, Юта?
-Да, Тейонги.
-Сигурно си любопитен защо те питах това, нали?
-Да! Защо ти бе да знаеш дали Дойонг е ходил в Тегу?
-Преди като бях на осем години аз, Дже и Тен чухме някакви викове на дете. Ние решихме да проверим откъде се чуваха тези викове. Стигнахме до една доста дълбока дупка, в която малко чернокоско момченце бе паднало. Не помня как точно успяхме да го спасим, но помня, че го спасихме. Това момче се спъна и залитна върху Джехьон, когато го извадихме и при това падане двамата се целуваха.
-Все още не разбирам как това е свързано с Дойонг.-призна си японеца.
-Ако изчакаш да се изкажа може и да разбереш, любими!- скара му се червенокосия.-Първата любов на Джехьон е това момче, а това момче всъщност е твоя най-добър приятел.
Щом чу това, русокосото момче запрегима два пъти, изненадано от чутото. Не бе очаквал гаджето му да му каже подобно нещо.
-Това е наистина много хубаво за тях!-каза Накамото и легна на леглото си.
-Нали! Звучи толкова нереално, сякаш е някаква история от манга или аниме!-говореше радостно червенокосия, а Юта се усмихна, чувайки че любимото му момче бе щастливо.
-Но нека оставим най-добрите си приятели настрана. Сигурно в момента го отпразнуват в леглото на Дойонг.-русия се засмя и погледна замислено към тавана.-Ще ми се и ти сега да си до мен. Да те държа в ръцете си и да се гушкаме. Може и да правехме знаеш кое.-той се усмихна съблазнително, макар и да знаеше, че другия не го виждаше.
-И ти ми липсваш, скъпи, но е едва първата седмица. А се налага да бъда тук цял месец.
-Знаеш ли, сетих се едно нещо. Пак има начин как да се знаеш.
-Какво намекваш, Накамото?
YOU ARE READING
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?