°21°

620 59 20
                                    

Тейонг си играеше с косата на гаджето си,докато той си сяпаше нещо на телефона. Те повдигна леко оглвата си,искайки да надникне в устройството на другия. Той видя,че другия гледаше галерията си и се намръщи щом забеляза коя снимка точно гледаше. Снимка на Сиченг и него,които се бяха прегърнали сладко.

Червенокосия спря със заниманието си и се отдръпна от японеца,отивайки пред бюрото му. Накамото веднага усети,че другото момче вече не си играеше с косата му и се огледа,за да види къде бе той. Русокосия се намръщи щом видя, Те да си взима нещата от бюрото му. Той се приближи до другия,прегръщайки го отзад и подпря брадичката си на рамото му.

-Тейонги, какво правиш?-попита със сладко гласче японеца.

Червенокосото момче го игнорира и опита да се измъкне от захвата му,но други само го затегна още повече.

-Тейонги! Къде ще ходиш?

Японеца отново бе игнориран, което вече го ядоса. Той го обърна с лице към себе си и го качи на бюрото си,слагайки двете си ръце от двете му страни,не позволявайки му да избяга.

-Тейонг,отговори ми,за бога, къде отиваш?!-звучеше леко изнервен Накамото.

Червенокосия извърна глава,не искайки да го поглежда. Много добре знаеше, че в момента просто го бе обзела ревност, но не му пукаше. Не искаше гаджето му да разгледа снимки на бившия си и то в присъствието му.

Русото момче още повече се ядоса. Какво му ставаше на Тейонг?! Защо изведнъж реши да му се сърди,ей така от нищото?! Той хвана с една ръка брадичката на червенокосия и го накара да го погледне. Сля устните им,като облиза долната чу устна,искайки вход,който не получи. Щом видя,че другия не иска да му отвърне, се отдели от него и се намръщи.

-Те!-измрънка недоволно Накамото,а другото момче отново се опита да се измъкне.-Тейонг, кажи,по дяволите,какво ти стана?! В един момент си играеше с косата ми, а после си взимаш нещата и искаш да си тръгнеш. Плюс и че не искаш да ми говориш.

-Накамото,пусни ме!-каза Те, не искайки да поглежда в очите.

-Няма да те пуска ако не обещаеш да не ходиш никъде.

Тейонг извъртя недоволно очи, но все пак кимна. Другото момче махна ръцете си от него, а той не слезе от бюрото,а просто си извади телефона. Влезе в галерията и извади някаква стара снимка на него и Кун, докато се целуват и нарочно намести телефона така да можеше и Накамото да я види.

『Buy my love』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora