°37°

451 39 23
                                    

-Да, спечелих!-извика радостно Донс, след което погледна към братовчед си, който изобщо не изглеждаше щастлив.-Е, Джони, това е шестнадесетата ми поредна победа. Това не означавали, че е крайно време да ме наречеш краля на игрите?

-Никога няма да ти връча тази титла! Ти мамиш!

-И как по точно мамех!?

-Гледаше професиите и също нарочно въртеше вартележката, така че да ти се падне 7,за да получиш 5000!

-Не е вярно! Ти въртеше,така че дати се падне 2,за да получиш пари не аз!

Тен наблюдаваше как двамата братовчеди се карат, докато едновременно с това се чудеше защо, по дяволите, продължаваше да седи тук. Другите двама само се караха и то за глупавата играя, която изобщо нямаше смисъл някой да я играе. Какво беше толкова интересното да си създаваш въображаем живот и да трябва да ти се случват неща, които дори със сигурност няма да ти се случат в реалния свят. Но нещо, което най-много изнервяше по-ниския бе факта, че Джони вместо да си сложи съпруг в колата, той си сложи жена.

-Джони, сигурен ли си, че ме обичаш?-попита Тен, привличайки вниманието на гаджето си.

-Да, разбира се, че те обичам, Тени! Ти си човека, който най-много обичам и ценя.

-Защо тогава си сложи някаква жена в колата за съпруга, а не сложи мъж?! Не ме искаш за съпруг ли!?-заяде се Тен.

-Заради играта! Иначе с голямо удоволствие бих те сложил като мой съпруг!

-Да бе, заради играта! Дойонг как сложи Джехьон, а?!

Дойонг ги наблюдаваше отстрани като не можеше да скриеш факта колко смешни бяха другите двама. Не можеше да повярва, че се скараха за някаква игра. Но сега като се замислеше ако Джехьон бе тук със сигурност и той щеше да повдигне на въпрос това каква втора фигурка ще вземе чернокосия. Дали и те двамата щяха да се карат по същия начин?

-Дойонг?-обади се Джони, изваждайки го от мислите му.

-Да?

-Телефона ти звъни.-добави Тен, посочвайки устройството до чернокосия.

Дойонг взе телефона си в ръка и вдигна на човека, който му звънеше без да поглежда кой го търсеше. Сложи го до ухото и се заслуша.

-Ало?

-Здравей, Дойонги.-от другата страна на слушалката се чу сладкия глас на гаджето му, при което той се усмихна.

『Buy my love』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora