-Кой филм ще гледаме?-попита Донс, гледайки големия избор от филми.-Ще гледаме някоя комедия нали?
-Не!-отговориха му останалите петима.
-Ще гледаме "Анабел"!-възкликна Джехьон.
-Ти луд ли си? Нали вече я гледахме пет пъти. Нека сега да гледаме "Обратно броене"!-отвърна му Тейонг.
-В никакъв случай няма да гледам "Обратно броене"! Струва ми се скучен.-обади се Сиченг.-Куни,хайде да гледаме "Малки чудовища"!
-Каквото поискаш, Уинни. Което и да избереш аз пак ще умра от страх.-отвърна му усмивка на лице Кун.
-Никой не ви е канил да се присъединявате при нас! Ние сме на двойна среща, не на тройна!-скара им се Джехьон.
-О, я млъквай, Джехьон!-развика се Сиченг.
Докато УинУин и Джехьон се караха, а Кун се опитваше да ги накара да намалят поне малко децибелите, Юта, Тейонг и Дойонг избираха филм.
-Не искам ужаси!-измрънка Дойонг.-Със сигурност ще се уплаша от нещо и след това Джехьон ще ми го натяква през целия ден.
-На него целта му е да се изплашиш и да се сгушиш в него. Иначе изобщо нямаше да дойде тук.-сподели му Те и облегна главата си на рамото на японеца.-Юта,ти случайно да искаш да гледаш някой филм? По начало сме тук, за да отпразнуваме рожденият ти ден, който беше вчера.
-Не, вие изберете.
-Скъпи, поне ги разгледай. Може някой филм да ти хареса.
Юта погледна към филмите и се замисли. Наистина нямаше никакви претенции какво да гледаха, но щом червенокосия искаше от него поне да ги разгледа то тогава щеше да го направи. Погледа му попадна върху познат филм, който си спомняше, че бе гледал първата му част преди години и наистина му бе допаднал.
-Какво ще кажете за "Честита нова смърт"?Продължение е на "Честита смърт"-предложи им той, при което Донс само кимна, а очите на червенокосия грейнаха чувайки името на филма.
-"Честита нова смърт" е излязъл?! О, наистина трябва да го гледаме! Страхотен избор, любов моя!-възкликна радостно Тейонг и целуна бузата на гаджето си, след което погледна към каращите се момчета отстрани.-Взимаме ли билети на Кун и Сиченг?
-Не знам, трябва да питаме Кун.-отговори чернокосия, а Те тъкмо щеше да отиде да говори с китаеца, но Накамото сграбчи ръката му и го дръпна в прегръдка.-Юта,стига си ревнувал!
KAMU SEDANG MEMBACA
『Buy my love』
Fiksi PenggemarДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?