~Няколко седмици по-късно~
Юта влезе в стаята, където се намираше най-добрият му приятел. Той побърза да седне до свободното място до него и му се усмихна сияйно.
-Къде беше?-попита го Донс и погледна към телефона си.-Нали трябваше да си тук преди десет минути?
-С Те проверявахме дали всичко сме взели.
-За кой пореден път го правите?
-Шейсет и седми и винаги сме забравили нещо. Сякаш нарочно всичко оставяме тук.-Накамото се хвана за главата.-Изобщо не ми се тръгва и изобщо не ми се завършва!-започна да се оплаква той.-Защо не може просто да върнем времето назад и да сме си още ученици?
Чернокосия се засмя и прегърна приятеля си.
-Ще ми липсва да слушам оплакванията ти.
-Ще ми липсва да ти се оплаквам.-каза японеца и се отдели от другия. Разроши косата му, след което му се усмихна.-Но и двамата ще свикнем все някак. Това е бъдещето ни и ние трябва да го приемем каквото и да е.
-Прав си, а сега след като си взема дипломата имам сватба, затова трябва да побързаме.-чернокосия стана от мястото си и погледна другото момче.-Хайде ставай, церемонията започва след пет минути.
Русокосия кимна и стана от мястото си, заставайки до приятеля си. Преметна едната си ръка през рамото му и двамата тръгнаха към залата, където щеше да се проведе церемонията им за завършването.
°•°•°•°•°•°•°•°
-Джехьон, ако седиш само във ферарито няма начин да си вземеш дипломата.-каза Тейонг, гледайки скептично брюнета.-Излизай от тук, няма аз да ходя да ти я взимам!
-Моля те, Те, вземи я ти. Аз трябва да съм готов, за да тръгна.-ръцете на Джехьон трепериха, което направи доста голямо впечатление на другия. Той седна до него в колата на свободното място до шофьора.-Трепериш от притеснение за сватбата или защото отново си по прекалил с енергийните напитки?-пошегува се той и постави едната си ръка на рамото му.-Няма защо да се притесняваш толкова много. Дойонг те обича наистина много и не би те оставил за нищо на света.
BINABASA MO ANG
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?