°11°

767 52 16
                                    

Джехьон тичаше на някъде, докато държеше здраво ръката на Дойонг. Беше доста ядосан от думите на червенокосия. Мразеше да мисли за бъщете и това, че можеше да се провали като наследник на баща си.

-Дже!Дже!-викаше Дойонг.-Боли ме,Дже!

Щом го чу кестенявия веднага спря и пусна ръката на любимия си. Не бе разбрал, че го бе стискал толкова силно. Той се приближи до другия и хвана ръката му като след това я целуна нежно.

-Съжалявам, Дойонги!-извини се Дже и погледна в очите на чернокосия.- Не исках да те заболи.

Чернокосия помилва гаджето си по лицето, след което го прегърна силно. Усещаше, че другия го тревожи нещо и затова се опита да го разсее от тревогата.

-Добре ли си сега,Джехьони?-каза Донс и зарови лице във врата на кестенявия.

Джехьон усети топли дъх на другия по врата си и целия настръхна. Това момче го подлудяваше и едновременно го и успокояваше. Имаше чувството, че като е до чернокосия всичко, което го е дразни изчезва.

-Щом си до мен, винаги ще съм добре.-каза кестенявия и прегърна по-здраво другото момче.-Обичам те,любов моя!

Чернокосия се притисна към другото момче, сгушвайки се в него.

-Искаш ли да отидем някъде като на среща?-предложи Дже, дарявайки го с лека целувка по устните.

-Няма ли да ти се скарат?-разтревожи се чернокосия.

Кестенявокосото момче се нацупи. Не му се стоеше на това място. Налагаше му се да седи тук и да слуша глупавите комплименти от служители на баща му, които просто му се подмазваха, очаквайки да получат някакво повишение. Единственото нещо, което го радваше тази вечер бе това, че любимият му Дойонг бе с него.

-Ами тогава след глупавото откриване искаш ли да отидем някъде на среща?

-Защо толкова много искаш да излезем на среща?-попита го чернокосия и се отдели от него.

-Защото си най-хубавото нещо, което ми се е случвало.-каза Дже и целуна Донс по челото.- Защо се отдели от мен, Дойонги?-измрънка недоволно той.

-Защото трябва вече да влизаме.-каза Дойонг и тръгна напред.-Хайде де, какво чакаш?

Кестенявокосия изпуфтя и тръгна след гаджето си,опитвайки се да го настигне. Щом го настигна, той хвана ръката му и сплете пръстите им заедно.

『Buy my love』Where stories live. Discover now