-Какво замлъчахте? Кой е Ким Дойонг?
-Аз съм Ким Дойонг.
Червенокосия бръкна в джоба си и извади някаква визитка. Той я подаде на Дойонг.
-Бъди там в 17, Дже ще те чака пред заведението. Официално облечен.-каза Тейонг и се обърна готов да си тръгне, но Дойонг го спря.
-Няма да отида.
-Ако не искаш баща ти да остане без работа, ще отидеш!-заплаши го Те.
-За какво говориш?!
-От днес баща ми е шеф на фирмата, в която работи твоя. Затова е по-добре да слушаш какво ти казвам.-изгледа ги заплашително червенокосия.
-Хей!-развика се Юта и хвана червенокосия за яката.-Оставете гаджето ми намира или иначе…
-Сериозно ли вие двамата излизате?!-прекъсна го Тейонг.-Аз си мислех, че си сам! Жалко!
-Чакай, какво?-обърка се Юта.
-Изглеждаш ми сладък и мислех да те поканя среща.-призна си червенокосия и се отскубна от хватката а другия.-Дойонг, дори и с гадже трябва да отидеш на срещата.-добави той и се насочи към колата си.
Двете момчета не знаеха какво да правят. Ако чернокосия не отиде, баща му ще остане без работа, а ако отиде ще бъде съблазнен и накрая с разбито сърце. Болеше го. Защо изведнъж отникъде се появи някакво момче, което трябваше да го изнудва само за секс?!
-Донс, добре ли си?
По лицето на чернокосия бяха почнали да се стичат сълзи, които той не бе забелязал. Той побърза да изтрие сълзите, но на тяхно място дойдоха нови.
Юта хвана ръката на приятеля си и двамата тръгнаха към дома на японеца. Накамото държеше силно ръката на Дойонг, мислейки си че ако го пусне той ще се разпадне на парченца.
Докато вървяха Дойонг не спираше да плаче. Плачеше толкова силно, че дори се давеше. Чернокосия не можеше да си поеме въздух и спря на едно място, опитвайки се да си поеме глътка въздух. Японеца веднага спря щом видя приятеля си.
-Хей, спокойно! Дишай и издишай.-каза Накамото, опитвайки се да успокои приятеля си, но безуспешно.-Ох, не става! А, искаш ли вода?
Чернокосия не можеше дори да отговори. Макар и да не чу отговор, Юта влезе в магазина до тях и остави Дойонг да седне на една пейка. След няколко минути русокосия излезе с две бутилки вода, като подаде едната на Донс.
VOCÊ ESTÁ LENDO
『Buy my love』
FanficДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?