Джехьон ловко махна якето на чернокосия, докато в същото време не прекъсваше целувката. Пъхна едната си ръка под блузата му, карайки го да потрепери от допира му.
-Дже!-простена в целувката Дойонг и св отърка в другото момче, карайки го да изръмжи гърлено.
Брюнета прекъсна целувката и се прехвърли към врата му. Започна да поставя синьо-лилави петна на различи места по врата му, като някои от тях ги минаваше и с език. Приплъзна ръката си, която бе под блузата на другия, към едно от зърната му, започвайки да си играе с него и по този начин дразнеше другото момче.
-Дже-Джехьон, спри с това!-изстена чернокосия.-С-стига си ме дразнел само! Н-нека го направим бързо п-преди някой да ни е видял.
-Срам те е, че ме обичаш ли?-пошегува се кестенявокоското и продължи работата си да му прави смучки, но този път нападна ключицата му.
-Това не е вярно! Джехьон, никога няма да ме е срам, че те обичам! Ти си най-важният човек на света за мен и изобщо не ме срам да го кажа на всеки, който се опита да го успори!-заяви твърдо чернокосия, гледайки момчето пред себе си сериозно.
Щом чу това, Джехьон разшири изненадано очи. Изобщо не мислеше, че Дойонг щеше да приеме шегичката му толкова навътре. Даже очакваше също да се засмее, но той наистина го изненада. Той се усмихна мило на любимия си и постави бърза целувка върху устните му. Наистина много хареса отговора, който бе получил от Донс. Това означаваше много за него.
-Хайде ставай от мен, Дойонги. Нека се прибираме и ще довършим вкъщи ако ти наистина искаш. Знам, че сега го правиш заради мене, защото се цупих.-каза той и прегърна момчето в скута си.-Няма нужда да те карам да се срамуваш.
-Но, Дже, ти го искаш.
-Твърде много ми угаждаш за всичко. Нека сега просто се приберем и да гледаме някоя комедия заедно.
-Наистина ли?-попита Донс, а очите му грееха от радост.-Обичам да гледам комедии! Но и филма, който гледахме преди малко също ми хареса. Може ли да гледаме комедия и после първата част на филма.
-Разбира се, че може! Всичко за моя любим, Дойонги.-Дже потърка носа на чернокосия със своя и постави ръката си на копчето за наместване на седалката.-Сега слез от мен или наистина няма да мога да се въздържа да не правя секс с теб тук и сега.
DU LIEST GERADE
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?