-Вие нали щяхте да ходите на някакво откриване?-попита Дойонг, почиствайки раните по лицето на японеца.
-Точно за там се бяхме запътили, но един влюбен и загубен глупак си забрави телефона тук.-каза почти през зъби Тейонг.-Но хубавото е, че го направи или иначе щяхте да се избийте!- Те гледаше ядосано към Юта, който се усмихваше невинно.
-Наистина се радвам, че дойдохте!-въздъхна Донс, след като затвори аптечката.-Нямаше да мога да ги разтърва ако бях сам!
-Явно няма да може да ви оставим сами.-каза Джехьон, хващайки чернокосия за ръката и дърпайки го в скута си.-Ще се наложи да ги вземем с нас.
Телефона на червенокосия звънна и той го взе, поглеждайки екрана, за да види кой му се обаждаше. Той се хвана за главата, виждайки че бе баща му и плъзна зелената слушалка на екрана.
-Да, татко, идваме! Но ще трябва да вземем едни приятели. Затова още малко ще се забавим.-съобщи му Те.
-Тейонг, искам ви до половин час тук! Не ми пука дали ще си вземете някой от ваште досадни приятели, просто елате веднага!-с това баща му прекрати разговора.
Червенокосия прибра устройството си в джоба и се изправи,заставайки отпреде всички да го виждат.
-Трябва да сме там до половин час или иначе на мен и Тен лошо ни се пише.-каза Те, гледайки сериозно всеки един от тях.
-И аз сигурно ще загазя не сте само вие.-добави Дже, гушкайки се в гаджето си.
-На теб никога не ти се карат ако закъснееш или не се появиш на някое важно събитие! Винаги твоята вина ние я ядем с брат ми!-оплака се Тен.
-Така е! Миличкият ми Тени винаги загазва заради теб, Джехьон!-подкрепи гаджето си Джони.
-Някой да ти е казвал да се обаждаш?-попита ядосано Тен, гледайки Джони с убиствен поглед.
-Тени, спри да ми се сърдиш!-каза тъмнокосия, лигавейки се на гаджето си, при което Тен започна да го игнорира.-Тен, не ме игнорирай! Виждаш ли, Дойонг, затова казах, че се държи като кучка!
Дойонг го погледна безизразно, мислейки си колко ниско е паднал братовчед му, за да се държи като пет годишен пред гаджето си. След това погледна Дже, чудейки се дали и те може да станат като тях. Кестенявия видя, че чернокосия го наблюдаваше затова сложи едната си ръка на лицето му, движейки бавно палеца си.
YOU ARE READING
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?