Тейонг влезе в старата си къща, насочвайки се към стаята си. Мина през огромното стълбище и през дългия коридор, който бе отрупан с красиви картини, някои от тях портрети на семейството му. Стигна пред вратата на стаята си и я отвори, влизайки вътре.
Побърза да се метне на голямото си легло, защото бе изморен от поредната бизнес среща, която проведе. Както винаги през цялата конференция, той по скоро седя като статуя, от колкото да го играе шефа и да определя какво му допада от идеите на служителите му. Всички си правеха това, което искат и изобщо не се интересуваха от неговото мнение.
-Мразя ги всичките!-извика ядосано Те и зарови глава във възглавницата си.-Къде, по дяволите, попаднах!
Той се надигна в седнало положение и погледна обърнатата снимка на нощното шкафче до него. Вдигна объркано едната си вежда, чудейки се защо тази снимка бе обърната. Той я взе и я погледна, виждайки на снимката себе си, брат си, Джехьон и още някакво непознато момче, което му се струваше толкова много познато. Личеше си, че снимката бе наистина много стара, понеже всички бяха малки на около седем-осем години.
Тейонг се загледа в момчето, чието име не знаеше или по-скоро не помнеше. Момчето имаше чисто бяла кожа, черна коса, която правеше контраст с кожата му. Очите му шоколадово кафеви.
Изведнъж пред него изкочи образа на Дойонг. Запремига няколко пъти и отново се загледа в снимката. Наистина това момченце приличаше толкова много на Дойонг, но не си спомняше да са се познавали с него преди Джехьон да го бе видял.
-Това наистина ли може да е Дойонг? Дали не му е някой далечен роднина? Братовчед може би?-мислеше си на глас червенокосия, когато в ума му изскочи спомена за това момче.
Той стана от леглото и погледна изненадано към снимката. Вече си спомни всичко, което знаеше, за това момче. Спомни си как, докато си играехс той, Джехьон и брат му, чуха някакво дете да вика, при което те веднага тръгнаха да го търсят. Стигнаха до една голяма пропаст, от която се чуваха виковете на детето. Тогава Джехьон се бе навел, за да провери дали някой дух не си правеше шеги с тях, само за да ги подмами да влязат вътре. Но тогава той бе забелязал това момче.
Не си спомняше как успяха да го измъкнат, но много добре си спомни как въпросното момче се бе спънало и бе паднало върху Джехьон, при което двамата се бяха целунали. Малко по-късно Дже му бе споделил, че се е влюбил в това момче, което се казваше...
BINABASA MO ANG
『Buy my love』
FanfictionДжехьон е богато момче, което е свикнало да получава всичко, което си поиска. А Дойонг е съвсем нормално момче, което не се интересува от пари и други блага. Какво ще стане ако техните два свята се преплетат?